רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

להדביר או לא להדביר? כך תקבלו החלטה

מתי אפשר להשתמש בשיטות טבעיות כדי להיפטר ממזיקים? באלו סיטואציות הן כבר לא עובדות ורצוי לשקול הדברה מקצועית המבוססת על רעלים? קבלו את כל התשובות לכל השאלות. 

מתי ההדברה המקצועית צריכה להחליף את שיטת הכפכף המסורתית? האם שיטות הדברה טבעיות יכולות לעזור בהרחקת כל סוגי המזיקים? כל התשובות לכל השאלות שיעזרו לכם להחליט אם אתם צריכים לבצע הדברה בבית.

פתרונות חלופיים להדברה הרגילה מתאימים בעיקר למקרה נקודתי של מזיק בודד

הסיטואציה הזו וודאי מוכרת לכולכם. אתם יורדים למטבח ומבחינים לפתע בעכבר גדול נס על נפשו מפניכם או נכנסים למקלחת למראה מקק חום גדול שמבקש לחלוק אתכם את מרחב הרחצה שלכם.

אתם מבועטים, קצת אפילו מאבדים את העשתונות וחושבים מה לעשות. האם להזעיק מדביר? אולי לא צריך ללכת ישר על שיטות ההדברה הכימיות ואפשר להסתפק בהדברה הביתית הנקודתית יותר?

הרשו לנו לסייע לכם לפתור את הדילמה. בהנחה שאתם לא רוצים לחלוק את הבית עם מזיקים ומכרסמים, ובידיעה שהנוכחות שלהם מפריעה לכם- אין ספק שישנן שיטות הדברה ביתיות, שאפשר לקרוא להן אפילו טבעיות, שיכולות לתת פתרון ממוקד לבעייה.

כאשר מדובר בעכבר בודד שמשוטט לכם בבית, בתיקן אחד שגיליתם בארון השירות או בכמה נמלים שהצליחו להשתחל אל תוך הבית- שיטות אלטרנטיביות יכולות לסייע. בין אם תחליטו לפזר קפה סביב קן הנמלים שהתגלה בבית, בין אם תרססו את צינורות הביוב בקטנה בעזרת תכשיר ריסוס ביתי ובין אם תשימו מלכודת עכברים יחסית הומנית ותשחררו את העכבר לחופשי כאשר ייתפס- השיטות הללו יכולות לעבוד כאשר מדובר בכמות מצומצמת וזעירה של מזיקים. יחד עם זאת, היות שמזיקים ומכרסמים בדרך כלל מתגוררים במושבות גדולות, סביר להניח שאם מצאתם אחד אתם עתידים בקרוב למצוא רבים נוספים. היות שאף אחד לא רוצה לחיות עם כמויות של נמלים, מקקים, עכברים או מזיקי עץ- שווה להזעיק חברת הדברה מקצועית שתיתן מענה כולל ומקיף לבעייה.

הדברה מקצועית תבטיח את התוצאות הרצויות

כאן נכנסת לתמונה ההדברה המקצועית שנועדה להיפטר מכמויות גדולות של מזיקים ומכרסמים, בדיוק בנקודה שבה השיטות החלופיות כבר לא עובדות. ההדברה הזו מבוססת על חומרים כימיים רעילים, שפוגעים במזיק על ידי הרס מנגנון הנשימה או מערכת העצבים שלו. היות שמדובר בחומרים חזקים יותר בהשוואה לשיטות הביתיות, הם מבטיחים את התוצאות הרצויות- כלומר בית נקי ממזיקים לפרקי זמן משמעותיים. נקודה חשובה שצריך לקחת בחשבון היא שהחומרים, כאמור, הם רעילים. לצד העובדה שהם מאפשרים חיסול בטוח של תופעת המזיקים, אם לא משתמשים בהם בחוכמה הם יכולים לגרום לנזק. זה אומר, שבבחירת חברת ההדברה צריך להפעיל שיקול דעת ולעבוד רק עם חברה שיש לה מוניטין, שיש לה ניסיון, שביצעה עשרות ומאות של הדברות בבתים, שהמדבירים שלה נוהגים להקפיד על כללי הזהירות בעת השימוש בחומרים הכימיים ושכמובן פועלת בפיקוח של המשרד להגנת הסביבה.