רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

היתרונות של טיפול נגד טרמיטים על ידי מומחים

העולם הביא אלינו לא מעט יצורים. חלקם יותר חביבים, אחרים פחות. ענף ההדברה נחשב למורכב, כזה הדורש ידע וניסיון רבים. 

לכל מזיק יש את הדרך שבה הוא חי, את האוכל ממנו הוא ניזון, את התהליך דרכו הוא מתרבה ואת הנזקים להם הוא גורם. מדביר מקצועי הוא מדביר שמכיר את כל התהליכים והפעולות הללו, יודע להתחקות אחרי הצעדים של המזיק ולגרום לסילוקו או חיסולו. העניין הוא שיש הבדל מאוד גדול ומהותי בין הדברת נמלים או ג‘וקים לבין הדברת טרמיטים. בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות של טיפול נגד טרמיטים על ידי מומחים, אבל לפני כן חשוב קודם כל להבין מיהם הטרמיטים.

טרמיטים הם למעשה חרקים קטנים שחיים בקן של אלפי פריטים, בדומה לנמלים, אך פרט לכך, הם שונים מהם לגמרי, גם מבחינה אבולוציונית וגם מבחינת איך שהוא ניזונים. הטרמיטים ניזונים מחומר שנקרא תאית והוא קיים בכל מה שעשוי מעץ. כתוצאה מכך, הם עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, בעיקר בבתים עשויים מעץ אבל לא רק. מספיק שיש לכם שולחן עץ ויש מחוץ לביתכם קן טרמיטים וכבר יש סיכוי שהם יגיעו אליכם.

מדוע הדברת טרמיטים כל כך מורכבת?

טרמיטים הם אלופי הבניה והקן של יכול להגיע לגובה של עד 8 מטרים. רוב הקן נמצא מתחת לפני האדמה. בשונה מנמלים או ג‘וקים אותם אנחנו ממש רואים בעיניים שלנו, את הטרמיטים מאוד קשה לזהות משום שהם נמצאים בתוך הרכיבים העשויים מעץ בין אם זו רצפת הפרקט, המשקופים או הרהיטים בבית שלנו. בנוסף, הקן נמצא בחוץ במעמקי האדמה וגם זה משהו שקשה עד בלתי אפשרי לאתר.

כדי לחסל את הטרמיטים ממש לא מספיק לבצע הדברה נקודתית, וכאן בעצם נכנס לתמונה הנושא של מומחיות בהדברת טרמיטים. ההדברה הזו דורשת יצירת מעטפת רעל סביב הבית וזאת על ידי יצירת קידוחים קטנים בקרקע הן בתוכו והן מחוצה לו. בלחץ גבוה, יעביר המדביר את החומר הרעלים אל תוך החורים שיצר ותוך מספר ימים עד מספר שבועות הקן אמור להתחסל וזאת משום שהטרמיטים שנחשפו לרעל לא מתים באופן מיידי אלא בהדרגה. הם מעבירים את הרעל לחבריהם שנמצאים עדיין בתוך הקן ואז עם הזמן, כולם מתחסלים.

סובלים ממכת טרמיטים או בונים בית חדש?

אנו ממליצים לכם לפנות לחברת אגרנט ארנון בעל ניסיון רב שנים בתחום ההדברות בכלל והדברות טרמיטים באופן ספציפי. לחברה רישיון מדברי מקצועי מטעם המשרד להגנת הסביבה ויש לנו את כל הידע, הציוד והניסיון הדרושים לביצוע הדברת טרמיטים יסודית, מקצועית ויעילה. אנו מספקים חמש שנות אחריות על הדברת טרמיטים ונשמח לסייע לכם ולענות לכם על כל שאלה או בקשה.