רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

חיטוי מבנים וחללים

אנו נמצאים בעיצומה של מגפת הקורונה. שם שרובנו לא ממש הכרנו עד שהיא פרצה וגם לא ממש הכינו אותנו כיצד להתמודד איתה. דבר אחד כולנו יודעים. זה מדבק. במקביל, הקיץ כבר בפתח ואיתו הזוחלים, החרקים והמזיקים שאף אחד מאיתנו לא ממש רוצה להיתקל בהם. זה בדיוק הזמן לבצע הדברה נגד מזיקים ובמקביל חיטוי מבנים וחללים. צוות המדבירים של חברת אגרנט ארנון מתחייב בפניכם להדברה יסודית ומקצועית לצד חיטוי מבנים וחללים נגד נגיף הקורונה.

חיטוי מבנים וחללים – איך זה מתבצע?

אז בראש ובראשונה חשוב קודם כל להבין מה אנחנו רוצים. האם אנחנו מעוניינים לבצע הדברה נגד טרמיטים, נגד ג‘וקים או נגד פשפש המיטה ובמקביל גם לשדרג את השירות עם חיטוי החללים נגד הנגיף ללא תשלום נוסף, או שאנחנו מעוניינים לבצע אך ורק את החיטוי. בכל מקרה, אחת הסיבות שאנו מתקשים כל כך להשתלט על הנגיף היא משום שהווירוס נשאר נוכח על גבי משטחים. זו גם הסיבה שהוא מתפשט כל כך מהר בעיקר במקומות סגורים בהם עוברים עוד ועוד אנשים.
אלו יכולים להיות המשטחים של המטבח, המעלית, הרצפה או כל משטח אחר. זו הסיבה שכולם משתמשים בחיטוי אלכוג‘ל ומקפידים לשטוף את הידיים בכל פעם שהם נמצאים בחוץ. אנחנו מציעים לכם חיטוי יסודי גם בתוך הבית שלכם. חיטוי כזה מסייע להפחית את הסיכוי להתפשטותו של הנגיף.

יתרונות התכשירים נגד הנגיף בהם חברת אגרנט עושה שימוש

  • אנו עושים שימוש בתכשירים ייחודיים ועוצמתיים אשר הוכחו כיעילים נגד וירוסים ונגיפים. כל התכשירים מומלצים לשימוש על ידי משרד הבריאות.
  • התכשירים יעילים בהשמדת פטריות, חיידקים ווירוסים מסוגים שונים.
  • סופגים ריחות רעים וידידותיים לסביבה, אינם רעילים או מסוכנים לבני אדם.
  • התכשירים אינם פוגעים במשטחים עליהם אנו מרססים.

איפה מומלץ לבצע חיטוי נגד נגיף הקורונה?

בבתים פרטיים, בתי מלון, צימרים ובתי הארחה, מבנים ציבוריים, בתי חולים, בתי אבות ובתי דיור מוגן, מכולות, סופרים, חדרי כושר בבניינים משותפים, דירות ועוד.
הזמנתם את שירות החיטוי? תקבלו מאיתנו שפריצר חיטוי נגד וירוסים, חיידקים ופטריות במתנה ככה שתוכלו להמשיך ולשמר את התוצאות גם אחרי החיטוי המקצועי.

כמה טיפים להישמרות מפני הנגיף

אנו ממליצים לכם בחום להישמר להוראות המפורסמות כל הזמן בחדשות. אם אתם חייבים לצאת, צאו עם מסכה וכפפות, שטפו את הידיים בכל פעם שאתם עוברים ממקום למקום, הקפידו על ההיגינה של הילדים שלכם והישארו ככל הניתן בבית. אווררו את הבית פעמיים ביום והקפידו יותר מתמיד על הניקיון.

לפרטים נוספים אודות חיטוי נגד נגיף הקורונה, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם כמה שיותר. אנו מתחייבים לרמת זמינות גבוהה, עבודה מקצועית ויסודית תוך שקיפות מלאה תהליך. הצוותים שלנו פועלים 24/7 בפריסה ארצית במטרה להקל ולסייע לכם בתקופה לא פשוטה זו.