רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

לקראת הקיץ – איך מטפלים בטרמיטים?

אין ספק כי הקיץ כבר הגיע, בשילוב עם הטמפרטורות הגבוהות ונחילי החרקים שכבר נצפים בכל מקום בארץ. 
\\
בדיוק כפי שרוב האנשים נהנים מעונת הקיץ, כך גם החרקים בוחרים לצאת ממקום המחבוא שלהם, על מנת ליהנות מהעונה החמה. אך חשוב לזכור כי ישנם חרקים שיוצרים תחושה כללית של אי נוחות, לעומת חרקים אחרים שיוצרים נזק ממשי לבית. הטרמיטים נחשבים ללא ספק לחרקים מזיקים, שעלולים לחסל תוך זמן קצר את כל המשקופים, דלתות הפנים ורהיטי העץ בבית שלכם. מדובר על חרקים זעירים וחיוורים, הרגישים לאור ולכן הם בונים מנהרות בכל רחבי הבית. באמצעות המנהרות הטרמיטים מסוגלים לנוע בחופשיות ולהגיע לכל מקורות המזון הדרושים להם. אנשים רבים אינם יודעים כיצד מטפלים בטרמיטים, דבר שגורם להם לרכוש תרסיסים שונים, הנמכרים בחנויות. אך חשוב להבין כי הדרך היחידה להשמיד את כל הקן היא באמצעות חברת הדברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום ויודעת בדיוק כיצד לפעול. אנו בחברת אגרנט-ארנון בע"מ מתמחים בתחום של הדברת טרמיטים מעל 30 שנה ואנו מספקים 5 שנות אחריות על העבודה.

איך מטפלים בטרמיטים – כל השיטות שחשוב להכיר

קודם כל, חשוב לציין כי הדברה מקצועית נגד טרמיטים נחשבת ליקרה יחסית, מאחר ומדובר על הדברה מורכבת, הדורשת לא מעט זמן, עבודה ושימוש בחומרי הדברה יקרים. אך יש לזכור כי הדברה מקצועית הינה הדברה לטווח הארוך, מאחר והיא כוללת קידוח במרצפות הרצפה ויצירה של מעטפת הדברה בתוך הבית והחצר שלכם. מאחר והקן של הטרמיטים מצוי בעומק האדמה, לא ניתן לאתר את מיקומו ולכן לא ניתן להשתמש בשיטות הדברה המשמשות במקרים של מזיקים אחרים. הדרך היחידה להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד, היא באמצעות החדרת חומרי ההדברה לעומק האדמה במספר רב של נקודות, מתוך המטרה להביא למותם של הטרמיטים המצויים בבית ובחצר. יש לזכור כי ניתן אומנם לרכוש תרסיסים שונים נגד טרמיטים בחנויות השונות, אך תרסיסים אלו משפיעים רק לטווח הקצר. לאחר מכן, שאר המושבה תמצא את הבית שלכם ותבוא בעקבות החברים שלהם.

איך מטפלים בטרמיטים – כל הנקודות שחשוב להכיר מראש

כדאי לדעת כי באמצעות הדברה מקצועית הנעשית על ידי מדבירים מורשים, המחזיקים ברישיון הדברה בתוקף ועוברים הכשרות מקצועיות על בסיס קבוע, ניתן להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד. מדביר מקצועי יכיר את שיטות העבודה היעילות ביותר ובכך יבטיח כי כל הטרמיטים ימותו, גם אם הם לא יטעמו מהרעל המוחדר לתוך המרצפות בצורה ישירה. כדאי לדעת כי על מנת לשרוד הטרמיטים זקוקים לפרומונים, המתקבלים מהמלכה. אך באמצעות חסימת היציאה מהבית, הם אינם מסוגלים לחזור למושבה ולמלכה, דבר שללא ספק יוביל למוות בטוח של כל הקן.

אנו בחברת אגרנט-ארנון בע"מ נשמח לספק לכם שירות הדברת טרמיטים ברמה הגבוהה ביותר. להזמנות ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר.