רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

איך מבצעים טיפול טרמיטים בעידן הקורונה?

אנו נמצאים באחת התקופות הקשות שידעה האנושות. אנשים מסוגרים בביתם, פוחדים לצאת, פוחדים להידבק בוירוס הלא נודע ובעיקר דוחים כל מה שהם יכולים לדחות ליום שאחרי. דוחים משום שאין להם מספיק כסף והם לא יודעים מה יביא המחר, דוחים מפחד ועוד… העניין הוא שיש דברים שלא כדאי לדחות. לא כדאי משום שככל שנדחה אותם, הבעיה רק תלך ותחמיר.

הטרמיטים מתרבים בקצב מסחרר וזה ממש משהו שיכול לצאת משליטה. בנוסף, טרמיטים יכולים לגרום לנזק ברכוש משום שהם ניזונים מחומר הנקרא תאית שנמצא בכל רהיט, מוצר או אביזר המכיל עץ.

אז איך מבצעים טיפול טרמיטים בעידן הקורונה?

קודם כל, קוראים למומחה בהדברת טרמיטים

הדברה נגד טרמיטים זה ממש לא מסוג ההדברות שאתם רוצים לעשות בעצמכם. יש לכך כמה סיבות. ראשית, מקור ההתרבות של הטרמיטים נמצא במעמקי האדמה ולכן לא מספיק רק לפזר את החומר הרעיל, אלא יש צורך בקידוח של חורים קטנטנים ויצירת מעטפת הגנה מסביב לבית וגם לחצר במידה ויש. הטרמיטים נכנסים הביתה מכל מיני חורים קטנים שקשה מאוד לזהות אותם ומגיעים לכל פינה בבית שיש בה עץ בין אם זה דלתות, משקופים, רצפת פרקט, רהיטים העשוייים מעץ ועוד.

לאחר קידוח החורים, אנו מחדירים אל תוך החורים הללו חומר רעיל מיוחד שאין להשיג ללא רישיון מדביר מתאים בלחץ קיטור גבוה. תוך זמן מה, החומר הזה הורס את מערכת העיכול של הטרמיטים וממית את כולם שלב אחר שלב. אין מה לחשוש מהחורים הקטנים. לאחר ביצוע ההדברה אנו סוגרים את החורים ככה שלא תבחינו שהם היו קיימים כלל וכלל.

לאחר ההדברה, עושים חיטוי נגד קורונה

ישראלים רבים חוששים לבצע הדברה נגד מזיקים כמו טרמיטים, פשפשים, ג‘וקים וכדומה משום שהם פוחדים שהמדבירים שמגיעים אליהם הביתה עלולים להיות נגועים בוירוס. ובכן, אנו מבינים את החשש ומתחברים אליו, אבל לשמחתכם הרבה יש לנו פתרון.

לכן, לאחר שנסיים את הדברה נגד הטרמיטים נבצע בביתכם חיטוי מקצועי נגד נגיף הקורונה. החיטוי בעצם יאפשר למנוע הדבקה וישאיר אתכם בריאים ובטוחים בביתכם שלכם. חיטוי נגד קורונה כלול במחיר של ההדברה ובמקביל אתם נהנים מאחריות של 5 שנים על הדברת טרמיטים הנחשבת להדברה מורכבת בתחום ההדברות.

הדברה בשילוב חיטוי – למה אנחנו?

  • 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים
  • שירות מהיר
  • ללא שארית רעילה, החומר בטוח לשימוש לחלוטין
  • החברה היא אחת מהחברות המובילות בישראל עם ניסיון רב שנים בתחום
  • הקפדה מלאה על תקנות הבטיחות

לפרטים נוספים אודות הדברת טרמיטים וחיטוי נגד נגיף הקורונה, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה על כל השאלות.