רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

האם מומלץ להדביר טרמיטים ללא קידוח?

אם הגעתם לכאן, יש סיכוי די גבוה שאתם אוהבים מוצרי עץ. רהיטים, דלתות עץ, אולי אפילו רצפת פרקט. חוץ מכם, יש עוד מזיק אחד שאוהב מאוד עץ ואפילו ניזון ממנו בקצב שלא תאמינו. קוראים לו טרמיט. 

..

הטרמיטים הם מאוד קטנים ודומים במראה שלהם לנמלים. בשונה מהן קשה מאוד להיפטר מהם מכמה סיבות. הראשונה היא משום שהם מתרבים בקצב מאוד מאוד גבוה. השניה היא משום שקשה מאוד לזהות אותם וזאת משום שאין להם יותר מדי סימנים שמקדימים לכך שהם נמצאים בסביבה. השלישית היא עצם העובדה שהקן שלהם נמצא מתחת לפני האדמה ולכן אי אפשר לראות אותו. אחת השאלות שאנשים הסובלים בביתם ממכת טרמיטים היא האם מומלץ להדביר טרמיטים ללא קידוח?

שיטות להדברה נגד טרמיטים

ובכן, יש כל מיני שיטות לטפל במכת טרמיטים. יחד עם זאת, השיטה שנמצאה הכי יעילה היא דווקא שיטת הקידוח. אל תתבלבלו, לא מדובר בחורים גדולים, אלא בחורים בקוטר של 2 ס"מ בלבד. לאחר מכן אנו סותמים את החורים, כאילו לא היו. מדוע זו השיטה היעילה ביותר? מכיון שלא ניתן לדעת את המיקום המדויק של המושבה אלא רק לשער לפי הנתונים שיש בשטח, שיטה זו מאפשרת החדרה של רעל בלחץ מאוד גבוה שעובר דרך אותם חורים ולמעשה עובר אל המושבה. למשל, נניח שיש טרמיטים במשקופים של הבית. זה משהו שאנחנו כן יכולים לזהות אותו לפי הרעש החלול שנוצר כתוצאה מכרסום העץ. אם נחדיר את הרעל ישירות לתוך המשקוף, הרעל לא ממית אותם באופן ישיר. מה שקורה הוא שהטרמיטים הללו חוזרים לקן שלהם, הם מעבירים את הרעל בהדרגה לכל הקן ואז כולם מתים תוך זמן קצר.

איך בכל זאת ניתן לזהות מכת טרמיטים?

ובכן, הדרך הטובה ביותר לזהות שאתם סובלים ממכת טרמיטים היא על ידי הקשה על מוצרי העץ שיש לכם בבית. אם תנסו לדחוף מסמר לתוך אחד המשקופים והוא יחדור בקלות את העץ, סימן שיש שם טרמיטים. סימן נוסף הוא הכנפיים שנושרות להם בעונות מעבר מיד לאחר מעוף הכלולות. בנוסף, יש גם שבילי בוץ שהטרמיטים סוללים לעצמם כדי לפלס לעצמם את הדרך וניתן להבחין בהם על קירות למשל.

מחפשים חברת הדברה מקצועית המבצעת הדברת טרמיטים יעילה ויסודית? רוצים להיפטר ממכת טרמיטים אחת ולתמיד? חברת אגרנט ארנון היא בין החברות המובילות בביצוע הדברת טרמיטים. אנו מתאימים את תהליך ההדברה בהתאם למאפייני האזור ולחומרת המצב. אנו מעניקים 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים כך שאם יש בעיה, שוב אנחנו מגיעים ומטפלים בה עד שכל המזיקים יעלמו. למידע נוסף על הדברת טרמיטים צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל שאלה או בקשה. זכרו! עם טרמיטים לא מחכים! מקדימים תרופה למכה!