רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

חברת הדברה מקצועית לטרמיטים – האם זה עושה את ההבדל?

אם הגעתם לכאן, כנראה שיש מרחב הביתי או בסביבה שלו מכת טרמיטים. הטרמיטים נחשבים למזיקים המתרבים בקצב מאוד גבוה והם מזכירים במראה שלהם נמלים. 

בשונה מנמלים, לטרמיטים יש כנפיים והם ניזונים מתאית שזו החומר שמכיל כל מוצר העשוי מעץ, נייר או מקרטון. ברגע שטרמיטים פולשים למרחב הביתי שלנו, המהירות שבה הם ניזונים מעץ גבוהה וגם קצב ההתרבות שלהם. אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם היא האם בכלל צריך חברת הדברה לחיסול הטרמיטים ובמה שונה הדברת טרמיטים מכל הדברה אחרת. אז הישארו איתנו, הפוסט הבא בא לעשות לכם סדר בבלאגן.

לא ממתינים מזמינים הדברה מקצועית נגד טרמיטים

ראשית כל חשוב להבין כי שמדובר בטרמיטים אין זמן לחכות. הם מתרבים כל כך מהר וככל שתמתינו יותר זמן ותנסו כל מיני שיטות משל עצמכם בשביל לחסוך זמן וכסף, רק תחמירו את הבעיה משום שבזמן הזה לא רק שהם מתרבים, הם גם אוכלים משקופים, רהיטים עשויים עץ וכדומה. בנוסף, מומלץ מאוד שלא להזמין כל חברת הדברה, אלא אך ורק חברת הדברה המתמחה בביצוע הדברת טרמיטים וידועה בתור כזו שההדברות שלה אכן מוצלחות ויעילות. מדוע זה כל כך חשוב? משום שהדברת טרמיטים היא הדברה מקצועית וייחודית ששונה מתהליכי הדברה אחרים כמו הדברות נגד מקקים, נמלים ושאר מזיקים.

איך מתבצעת הדברת טרמיטים?

ובכן, יש כל מיני שיטות לביצוע הדברת טרמיטים אך אנו מצאנו כי השיטה היעילה והמוצלחת ביותר היא הדברה משולבת. מדביר מקצועי יגיע לביתכם, יבחן את הסביבה, יעבור חלל חלל וינסה להבין איפה יש טרמיטים. גם אתם יכולים לנסות לעשות זאת, על ידי הקשה על משקופים ומוצרי עץ אחרים והקשבה האם אותם מוצרים חלולים. בנוסף, סימני כרסום יכולים להעיד על הימצאותם של טרמיטים וגם כנפיים שנשרו להם ברחבי הבית ושבילי בוץ אותם הטרמיטים סוללים לעצמכם בדרך אליכם הביתה. לאחר שהמומחה יבין את מקור הבעיה הוא יקדח חורים מאוד קטנים באזורים ספציפיים וייצור מעטפת הגנה סביב הבית. לאחר מכן הוא יחדיר רעל בלחץ גבוה דרך החורים ותוך מספר שבועות, מושבת הטרמיטים תחוסל לגמרי.

מחפשים חברת הדברה מקצועית לטרמיטים? חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון רב שנים בביצוע הדברת טרמיטים. אנו נוקטים בשיטה ייחודית המשלבת בין קידוח חורים קטנטנים, מעבר של חומר רעיל הממית את הטרמיטים בלחץ גבוה בכל האזורים אליהם הם פלשו ושימוש בפיתיונות לטרמיטים שלא עבר אליהם הרעל. שיטה משולבת זו מוכיחה עצמה פעם אחר פעם ולא בכדי אנו מעניקים לכל קהל הלקוחות שלנו אחריות של חמש שנים על הדברת טרמיטים. למידע נוסף וקבלת סרטונים על תהליך ביצוע ההדברה צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולענות על כל שאלה.