רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

דרכים מומלצות לטיפול בטרמיטים

טיפול במזיקים באשר הם חייב להיות יסודי היות ואף אחד מאיתנו לא רוצה שבעיית המזיקים תחזור על עצמה, בטח לא כאשר מדובר על טרמיטים שנחשבים למזיקים שעושים נזק רב בבית.

הטרמיטים אמנם לא פוגעים בבני אדם בניגוד למזיקים אחרים במרחב הביתי אך יכולים לגרום להרבה מאוד חוסר נוחות היות והם גורמים לפגיעות רבות ברכוש ובעקיפין יכולים לגרום לנזק בגוף על ידי כך שהם אוכלים את משקופי הבית העשויים מעץ, רהיטים, רצפה מעץ כאשר כל אחד מאלה יכול להתפרק ולגרום לנו להיפצע. ישנן שתי דרכים להיפטר מטרמיטים כאשר דרך אחת מדברת על פתרון לטווח קצר והדרך השנייה והיותר יעילה מדברת על הטווח הארוך. למרות שאחת יותר יעילה מהשנייה חשוב להכיר את שתיהן היות ולעיתים נעדיף דרך אחת על פני השנייה או שילוב של שתי הדרכים.

טיפול בטרמיטים לטווח קצר

אז כפי שציינו הטרמיטים גורמות לנו לאי נוחות רבה בבית ועלולות להסב נזק רב ברכוש בעשרות או מאות אלפי שקלים לעיתים. על מנת שנוכל להיפטר מהם בצורה מיידית קיים ריסוס נגד טרמיטים שנחשב לאפקטיבי ויעיל להדברה. את הריסוס ניתן לקנות כמעט בכל חנות למוצרי בית או חנות למוצרי בניין וניתן גם לבצע את הריסוס הזה בעצמכם מבלי לקרוא למדביר מוסמך. כלל הנראה חומר הריסוס הזה יהיה יעיל מאוד נגד הטרמיטים שנמצאים בבית שלכם אך הבעיה היא שהוא יעיל מאוד רק לטווח הקצר.

טרמיטים אחרים שיגיעו מהמושבה שנמצאת ליד הבית שלכם לא יפגעו מהריסוס ולכן כל פעם תצטרכו לרסס את הבית מחדש, דבר שנחשב ללא פרקטי לטווח הארוך ולכן מומלץ במקרה של הופעת טרמיטים במקביל לריסוס לטווח הקצר לקרוא גם למדביר שמתמחה בריסוס טרמיטים לטווח הארוך.

טיפול בטרמיטים לטווח הארוך

הטיפול היותר יעיל נגד טרמיטים הוא הטיפול לטווח הארוך אשר יבטיח לכם כי תוך מספר חודשים בעיית הטרמיטים בבית שלכם תיפסק לאלתר. במסגרת הריסוס לטווח הארוך יגיע המרסס המומחה אל הבית שלכם, ימפה בו נקודות אסטרטגיות שבהן יבצע קדיחה אל תוך האדמה.

לאחר הקידוח יחדיר המרסס רעל אל בטן האדמה ולמעשה יצור מעטפת רעל סביב הבית שלכם. אותה מעטפת מונעת מטרמיטים להיכנס אל תוך הבית שלכם מן המושבה של הטרמיטים וכמובן מונעת מטרמיטים שנמצאים בתוך הבית שלכם לצאת חזרה אל המושבה ובכך הם ימותו היות ולא יקבלו מהמלכה של המושבה את הוויטמינים אותם הם צריכים על מנת להמשיך לחיות. זהו תהליך שעלול לקחת כמה חודשים עד השלמתו

אך אנו באגרנט ארנון מתחייבים על אחריות של חמש שנים לריסוס מרגע הביצוע שלו ובטוחים כי כמה חודשים לאחר הריסוס יהיה לכם שקט נפשי למספר שנים קדימה.