רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים במרכז

טרמיטים הם מזיקים מטרידים מאד. הם יכולים לפעול שנים מבלי שנדע על קיומם ויום בהיר אחד נגלה את הנזקים שגרמו. זה יכול להתחיל מנשנוש עצי פרי בחצר ולהגיע למצב שרהיטי עץ בתוך הבית שלכם מתחילים להינזק ולהתפוצץ. במאמר זה נפרט איך מזהים שיש טרמיטים, איך נמנעים מהם ואיך נפטרים מהם.

איך מרחיקים טרמיטים?

יש כמה שיטות להימנע מהגעתם של המזיקים המציקים האלו או לפחות לצמצם את הנזק. נקו את הגינה שלכם בשוטף – טרמיטים נמשכים לעצים חשופים, ענפים ישנים וכן הלאה. אם יש בחצר עצים שאינם צבועים או מצופים באיזשהו חומר זה עלול למשוך טרמיטים. שימו לב להיפטר משאריות עצים כאלו גם כדי למנוע את את הגעתם של הטרמיטים וגם כדי שמדביר יוכל להבחין בקלות אם יש טרמיטים בגינה.

טיפול נגד טרמיטים יכלול גם תכנון של הגינה שלכם כך שתשלב שבילים עשויים אבן או בטון לבית – הטרמיטים מתניידים דרך האדמה, שבילים שעשויים מאדמה ומובילים לבית עלולים לעזור להם להגיע, שבילי בטון ימנעו מהם את המסע.דאגו לרהיטי גינה צבועים ונקיים – אם יש לכם רהיטי עץ בגינה תדאגו לטפח אותם בצבע ובשמן כדי למנוע מטרמיטים להגיע אליהם. עצבו את הגינה עם אדניות עשויות חומרים אחרים מעץ – גם אדניות מעץ עלולות למשוך טרמיטים, העדיפות אדניות מפלסטיק או אבן.

איך מגלים שיש טרמיטים?

טרמיטים יכולים לפעול תקופה ארוכה בלי שנראה אותם, וההוכחה לקיומם היא בנזק שהם יוצרים. יש כמה עדויות לקיומם של טרמיטים שאתם יכולים לבחון. אם נתקלתם בחורים קטנטנים במשקופי עץ בבית, או שבהקשה על המשקוף הוא נשמע חלול, יתכן וטרמיטים כירסמו את המשקוף מבפנים. אם יש לכם בחצר תעלות באדמה בעובי של קש לשתייה יתכן ואלו מחילות של טרמיטים. עוד סימן מזהה הוא פירורים חומים בפינות הבית שיכולות להעיד על פסולת שטרמיטים השאירו מאחור. תוכלו גם לשים לב ולבדוק אם ברהיטי העץ שלכם בבית מופיעים פיצוצים שלא היו בהם קודם לכן.

אנחנו חושבים שאכן יש לנו בעיית טרמיטים, מה עושים עכשיו?

אם אכן נתקלתם בעדויות לטרמיטים חשוב לטפל בבעיה ומהר לפני שהנזק יתפשט. בשלב הראשון צרו קשר עם מדביר שיגיע ויאמת אם אתם אכן צודקים. המדביר יוכל לבצע הדברה בגינה במספר שיטות כמו מלכודות ג´ל, ריסוס נגד טרמיטים, הדברה אורגנית ועוד. לאחר ביקורו ידע המדביר להתאים את השיטה לסוג הטרמיטים ולנזק שנוצר.

כמה עולה להזמין מדביר נגד טרמיטים?

לרוב, עלות הביקור של מדביר תעלה עד כ-300 ש"ח. העלות של הדברת טרמיטים באזור המרכז תלויה בגודל השטח ומתומחרת לפי מ"ר. לרוב העלות למ"ר תהיה כ-25-35 ש"ח. אם יש הדברה מורכבת יותר או מזיקים נוספים העלות יכולה לעלות והמחיר תלוי גם בשיטת הפעולה של המדביר. תוכלו לבקש הצעות מחיר ממספר מדבירים.

רוצים לקבל מידע נוסף על הדברת טרמיטים באזור המרכז? עם ניסיון של שנים בתחום, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור. אחריות על כל הדברה. אחריות על הדברת טרמיטים למשך חמש שנים.