רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים – האם עשה זאת בעצמך זה הפתרון המומלץ?

טרמיטים הם חרקים שניזונים מעץ. הם מגיעים ממעמקי האדמה, שם בעצם הם מתרבים בקצב די מסחרר. דרך מחילות בוץ שהם מייצרים לעצמם הם עוברים דרך חורים כמו דלתות, בלטות ונכנסים ישירות למקומות בהם הם יכולים להמשיך ולהתרבות, מקומות עשירים בעץ כמו ארונות בגדים, רהיטים, משקופים, רצפת פרקט וכדומה

טרמיטים הם חרקים שניזונים מעץ. הם מגיעים ממעמקי האדמה, שם בעצם הם מתרבים בקצב די מסחרר. דרך מחילות בוץ שהם מייצרים לעצמם הם עוברים דרך חורים כמו דלתות, בלטות ונכנסים ישירות למקומות בהם הם יכולים להמשיך ולהתרבות, מקומות עשירים בעץ כמו ארונות בגדים, רהיטים, משקופים, רצפת פרקט וכדומה.

לא רק שקשה מאוד לזהות את העובדה שהטרמיטים השתלטו לנו הבית, כי הם פשוט דומים לנמלים מצד אחד ומצד שני הם מסתתרים ככה שהרבה פעמים עד שבכלל אנחנו מבינים שזו הבעיה, לוקח זמן ונזק כבר נעשה. במקביל, אנשים רבים בטוחים שכמו במקרה של הדברה נגד נמלים או ג‘וקים, גם במקרה של טרמיטים הם יכולים להתמודד עם הבעיה לבד.

הדברת טרמיטים – האם עשה זאת בעצמך זה הפתרון המומלץ?

ובכן, במקרה של טרמיטים, חייבים התערבות אינטנסיבית שדורשת סוג מסוים וספיציפי של הדברה. מניסיון שלנו, ראינו איך מדבירים שלא מוסמכים לבצע את סוג ההדברה הזה עושים ניסיונות על הלקוחות שלהם והתוצאה – הטרמיטים ממשיכים לחגוג להם בכייף בתוך הרהיטים של אותם לקוחות.

 

אז למה זה לא מספיק טוב במקרה טרמיטים?

בטיפול בטרמיטים לא מספיק לרסס איזה ספריי או למרוח איזה חומר על האזורים הנגועים. גם אם נצליח לחסל את הטרמיטים שנמצאים בתוך הבית, עדיין בואו לא נשכח שהממלכה שלהם נמצאת אי שם בחוץ במעמקי האדמה.
בזמן שאנחנו עושים את המלאכה בתוך הבית, הטרמיטים בתוך האדמה ממשיכים להתרבות ולכן לא פתרנו את הבעיה מהשורש שלה. חייבים לחסל את כל הממלכה כדי שהטרמיטים יעלמו מהבית שלנו אחת ולתמיד.

העניין הוא שאף אחד מאיתנו לא יכול לדעת איפה בדיוק המיקום של הממלכה. גם לא המדביר המנוסה והמקצועי ביותר. זו הסיבה ששיטת ההדברה נעשית על ידי קידוח והחדרה של צינוריות דקות בצורה היקפית סביב הבית, הבניין ובמידת הצורך גם הגינה. לצינוריות הללו מחדירים חומר מיוחד שמוכרים אך ורק למדבירים מקצועיים עם רישיון מוכח.

זה בעצם החומר שמחסל את הטרמיטים. הוא מוחדר בעזרת קומפרסור בלחץ מאוד גבוה, משהו שאף אחד לא יכול לעשות בעצמו. חשוב להבין שגם לא כל מדביר רגיל שמחסל ג‘וקים או נמלים יכול לעשות הדברת טרמיטים.

זה דורש הכשרה מאוד מיוחדת וספציפית. שיטת הדברה ריסוס נגד טרמיטים זו מסייעת מצד אחד להביא את החומר במגע דרך המשקופים והרהיטים, כך הטרמיטים שנמצאים בתוך הבית נוגעים בחומר ומעבירים אותו הלאה בדרכם חזרה אל הממלכה. במקרים רבים החומר שמוחדר דרך הצינוריות מגיע ישירות לממלכה וכך הבעיה נפטרת.

חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים והוכיחה את עצמה אינספור פעמים בחיסול הממלכה עד הרחקה מלאה של הטרמיטים מביתם ובתי עסק של לקוחות רבים הפזורים ברחבי הארץ.
לא בחינם אנחנו מעניקים 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים ומבצעים את ההדברה בשיטה יסודית ויעילה ביותר.אנו עושים שימוש בחומר ייחודי אשר מחסל את הטרמיטים אחת ולתמיד.

השיטה נעשית בעזרת קידוח חורים קטנטנים במקרה שבו הטרמיטים כבר השתלטו על המבנה ובמקרה שמדובר בדירה חדשה או בית שנבנה, ניתן כבר בשלב היסודות למנוע הופעה שלהם.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר והסבר על איך תהליך הדברת טרמיטים נעשה בפועל כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לפנות אלינו דרך האתר או לצלצל למספר 1-700-500-554 ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

אנו עובדים עם המדבירים המקצועיים והמנוסים ביותר בישראל עם 30 שנות ותק. אנו מקפידים לעבוד אך ורק לפי התקן ומחזיקים ברישיון מדביר מסוג 1016.