רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טיפול נגד טרמיטים – מה הטיפול המומלץ?

הדברה נגד טרמיטים או טיפול נגד טרמיטים נחשבים לבין הטיפולים הכי מורכבים והכי יקרים נגד מזיקים. בשורות הבאות נציג בפניכם מדוע חשוב לבצע הדברה או טיפל נגדם באזורים גיאוגרפיים. ספציפיים, למה כדאי לבצע את ההדברה נגדם עוד בשלבי הבניה ואיך אפשר למנוע מלכתחילה את ההגעה שלהם אלינו הביתה.

כיצד ניתן לזהות שיש טרמיטים בבית

זו בעצם אחת הבעיות. שאין סימנים המעידים על כך. רוב האנשים מגלים שיש להם טרמיטים בבית, רק אחרי שהם גרמו כבר להמון נזקים. יחד עם זאת, יש כמה סימנים שכן יכולים להעיד על הימצאות שלהם וזה יחייבת כמובן טיפול נגד טרמיטים באופן מיידי.

הדבר הראשון שאפשר לבדוק הוא שאין מנהרות או שבילים מחול אותם הטרמיטים בונים. הסיבה שהם בונים את המחילות האלה היא משום שהם רגישים מאוד לאור של השמש. דרכם הם יכולים בעצם לעבור. לפעמים הם בונים את המנהרות האלה גם בארונות המטבח. מומלץ גם לבדוק את המשקופים ולראות אם הם חלולים.

טיפול נגד טרמיטים בזמן שיפוץ או בשלבי הבנייה

כאשר בונים את היסודות ומבצעים את יציקת הבטון, ניתן לבצע הדברה מונעת. המדביר יזרים חומר הדברה לקרקע ואז בעצם מייצר שכבת הפרדה שמונעת מהם לחדור לתוך הבית.

מדובר בחומר המכיל רכיבים פעילים שמרחיקים טרמיטים לפחות לעשר שנים. אחרי הבניה ניתן לקדוח באזורים של הפאנלים.

ניתן גם לעשות שימוש בפיתיונות ג‘ל שלא מצריכים קידוחים ואז בעצם באמצעותם, ניתן להתחקות אחרי הצעדים של המלכה, להבין איפה הקן ואז להשמיד אותו לחלוטין.

הרבה פעמים מגלים שיש טרמיטים, ממש אחרי שעושים הדברה אחרת אבל אז לא ניתן להדביר אותם עם פתיונות, כי הם מתים רק באופן זמני. לכן, קודם כל צריך להבין מאיפה הם מגיעים ואז בזמן שהם פועלים לשלוח את הפיתיון ישירות למקום ההתרבות שלהם בקן, איפה שגם המלכה נמצאת.

עוד מידע ששווה להכיר

חרקי עץ שמגיעים בתוך רהיטים המגיע מהמזרח, שונים מטרמיטים שמגיעים כאמור דרך הקן. בבתים שבהם יש בעיה של טרמיטים, לפעמים שווה להחליף את המשקופים לכאלה העשויים מאלומיניום דמוי עץ. כדאי גם לרכוש מוצרי עץ מכל הסוגים שעברו בוודאו חיטוי מיוחד נגד מזיקים.

רוצים לבצע טיפול נגד טרמיטים? חושדים כי אתם סובלים ממכת טרמיטים ולא בטוחים אם כן ומה לעשות?
חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברה נגד טרמיטים ומעניקה לקהל הלקוחות שלה 5 שנות הדברה. אנו עושים שימוש בשילוב בין ידע מקצועי שנצבר לאורך שנים אצלנו בחברה, טכנולוגיה, אמצעים מתקדמים והכל במטרה למגר את תופעת הטרמיטים מהר ככל הניתן.

לפרטים ומידע נוסף על הדברת טרמיטים והדברות אחרות, צרו קשר ונשמח לעזור עם טיפול נגד טרמיטים!