רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בבתי מלון

כאשר אנו מגיעים לבית מלון אנחנו רוצים שהחדר שלנו וכמובן כלל השטחים הציבוריים במלון יהיו נקיים, נעימים וללא כל דופי. אחת הבעיות המרכזיות עבור מלונות, בעיקר בתי מלון צמודי קרקע או אחוזות ספא למיניהן הם המזיקים שעלולים להפריע לנופשים במלון או להסב נזק רב לרכוש המלון במקרה של טרמיטים.

במקומות כמו בתי מלון, ריסוס נגד טרמיטים הוא עניין הרבה יותר קריטי מאשר בבתים פרטיים היות ולא מדובר רק ברכוש המלון אלא בעיקר במוניטין שלו ובשמו הטוב. בתור בעלים של מלון לא היינו רוצים שהעסק שלנו יכתים את שמו על ידי כך שיש בו מזיקים בדמותם של טרמיטים שגורמים לנזקים רב ברכוש וגורמים למלון להיראות מוזנח או ישן יותר.

ריסוס מונע בתור פתרון נגד התפשטות הטרמיטים

אחד הדברים היותר חשובים לעשות כאשר מדובר על ריסוס בבתי מלון נגד טרמיטים הוא לבצע ריסוס מונע על מנת שהטרמיטים כלל לא יגיעו מלכתחילה לאזור המלון שלכם. כאשר צצה בעיית טרמיטים ואנו מבינים שיש קן או מושבה באזור המלון זהו כבר רגע שמאוחר מידי לטפל בבעיה ועלול לקחת לנו זמן רב עד שניפטר מבעיית הטרמיטים. עד אז הן יכולות לבצע נזקים רבים כמו אכילת רהיטי עץ, אכילת משקופים, אכילת קירות או רצפה מעץ אך הנזק המהותי לא יהיה הנזק ברכוש כפי שציינו קודם אלא הנזק התדמיתי של המלון וככל הנראה הירידה בהזמנות שיחווה המלון, דבר שעלול להוביל בסופו של דבר לקריסתו בכלכלית.

לכן, ברגע שאנו מחליטים לבצע ריסוס מנע נגד טרמיטים אנו למעשה קונים שקט מהנושא הזה למשך כמה שנים. במסגרת הריסוס המונע נגד טרמיטים המומחים של אגרנט ארנון ימפו את שטח המלון ויחדירו רעל אל תוך האדמה. למעשה החדרת הרעל מתבצעת בנקודות אסטרטגיות שיוצרות מעטפת רעל סביב שטח המלון ועל ידי כך הטרמיטים כלל לא ינסו להיכנס לשטח המלון ויישארו מחוצה לו. במידה והייתה כבר חדירה של טרמיטים אל תוך שטח המלון לפני הריסוס הן ימותו לאט לאט מבלי שיסבו נזק מהותי למלון או לרכוש שלו.

כיצד נזהה מושבת טרמיטים בשטח המלון שלנו?

אז כפי שציינו, ברגע שכבר זיהינו שיש טרמיטים בשטח המלון זה ככל הנראה כבר מאוחר מידי ועלינו לפעול במהרה ולהזמין מדביר שמתמחה בהדברת טרמיטים. נוכל לזהות שיש לנו בעיית טרמיטים על ידי זיהוי ויזואלי של קן או מושבה בקרבת מקום שבדרך כלל נראה כמו ערמת חול גדולה מאוד. בנוסף ניתן לזהות נזק לרהיטי העץ שהטרמיטים החלו לכרסם בהם או זיהוי ויזואלי של טרמיטים שהולכים בתוך חדרי המלון. במקרה כזה מומלץ לקרוא למומחים של אגרנט ארנון על מנת שנעניק לכם ייעוץ כיצד להיפטר מהטרמיטים בצורה היעילה ביותר.