רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בפתח תקווה

מחפשים חברה מקצועית לביצוע הדברת טרמיטים בדרום? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון רב שנים בביצוע כל סוגי ההדברות וידועה בתור מומחית לחיסול קיני טרמיטים בצורה יסודית, יעילה ומקצועית. 
\\
עם השנים התנסנו באינספור מכות טרמיטים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום הן בבתים פרטיים, בנייני מגורים והן בבתי עסק. התהליך מתבצע בצורה מקצועית תוך אבחון הבעיה והתאמת ההדברה באופן מושלם למרחב בו אתם נמצאים.

מדוע הדברת טרמיטים בפתח תקווה מורכבת כל כך?

זה נכון שהדברות כמו ג‘וקים ונמלים דורשות ידע וניסיון מקצועי תוך שימוש בחומרים מסוימים. זה גם נכון שההדברות הללו נעשות משום שרוב המזיקים לא רק מפריעים ופוגעים באיכות החיים שלנו, אלא גם נחשבים למפגע תברואתי וחלק מהחרקים והמזיקים שמגיעים למרחב הביתי או הציבורי מביאים איתם זיהומים ומחלות בין אם אלו היונים, הג‘וקים או העכברים. העניין עם טרמיטים, הוא שפרט לעובדה שהם פוגעים באיכות החיים שלנו, הם גם גורמים לנזק ברכוש שלנו. הם אוכלים וניזונים כל מה שעשוי מעץ ולכן רהיטים מעץ, משקופים מעץ, דלתות מעץ, פרקט – כל מה שעשוי מעץ עשוי להיאכל במוקדם או במאוחר תוצאה ממכת טרמיטים. בנוסף, הטרמיטים נמצאים במעמקי האדמה ולא ניתן לאתר את המושבה שלהן. מסיבות אלה וגם משום שהטרמיטים מתרבים בקצב אדיר, מדובר באחת ההדברות היותר מורכבות.

איך בכל זאת ניתן להדביר ולחסל את הטרמיטים?

אז בראש ובראשונה יש לבחור חברה מקצועית המתמחה בביצוע הדברת טרמיטים. לא כל חברה ולא כל חברה מוסמכים ויכולים לבצע את ההדברה הזו. לאחר מכן, יבין המדביר את חומרת הבעיה ויוכל להתאים את תהליך ההדברה. לרוב מדובר ביצירת מעטפת הגנה סביב הבית, החצר או האזור כולו.

מה כולל תהליך ההדברה?

המטרה היא למעשה ליצור הפרדה בין המרחב הפנימי לבין המרחב החיצוני, שם מצויה מושבת הטרמיטים המכילה מיליוני פריטים. יצירת המעטפת כולל קידוח של חורים קטנטנים (אנחנו באגרנט ארנון מקפידים על חורים של 2 מ"מ אותם ניתן להסתיר לאחר ביצוע ההדברה בקלות). אנו מקפידים על מרווחים שווים בין החורים כדי ליצור הדברה מושלמת. לאחר מכן, בלחץ גבוה מאוד מחדירים רעל נגד טרמיטים. לעתים מחדירים את הרעל גם לתוך המשקופים בבית ושאר אזורים בהם יש חשד להימצאות טרמיטים. מכיוון וכל הטרמיטים לא מתים מיד, הם מעבירים את הרעל הזה לשאר פריטי המושבה וכך תוך מספר שבועות כל הטרמיטים מתים ללא יוצא מן הכלל.

חברת אגרנט ארנון מעניקה לקהל לקוחותיה 5 שנות אחריות בגין הדברת טרמיטים. אנו מפקידים בביצוע הדברה מקצועית, מחזיקים ברישיון מדביר מטעם משרד ההגנה לאיכות הסביבה ומקפידים על תהליך יסודי, יעיל ומקצועי מא‘ ועד ת‘. למידע נוסף אודות הדברת טרמיטים נשמח לענות על כל שאלה.