רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בפרקט

מזיקים נחשבים למהווי המטרד רציניים ביותרהם גורמים לנו לנזק ברכושמציקים לנולפעמים גם עוקצים ובעיקר לא פשוט בכלל להיפטר מהםאם יש לכם בבית פרקט ואתם לא בטוחים האם הפרקט הפך להיות מזונתם העיקריהפוסט הבא בדיוק בשבילכם

מי אתם הטרמיטים?

מדובר במזיקים הניזונים מרכיב העץ. הם דומים מאוד לנמלים אך בשונה מהנמלים, צבעם צהבהב ויש להם כנפיים. הכנפיים הן אחת הדרכים היעילות לזהות אותם. דרך נוספת לזהותם היא באמצעות שבילי בוץ אותם הם סוללים לעצמם בכדי שיוכל להיכנס אל תוך הדירה או הבית.

אם גם אתם זיהיתם טרמיטים בפרקט או שאתם לא בטוחים לגמרי, מומלץ לקרוא לחברת הדברה מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים.

שימו לב!

לא כל חברת הדברה שמדבירה מפני ג‘וקים יכולה לבצע גם הדברת טרמיטים. מדובר בתהליך מורכב, הדורש שימוש בחומרי הדברה מיוחדים וספציפיים.

אז ככה הטרמיטים פועלים

הטרמיטים מתנהגים מאוד דומה לנמלים. יש להם ממלכה עם מלכה והם מתרבים בקצב די מהיר. המלכה היא זו שכמובן מטילה ביצים כל יום וכך הם מתרבים להם. כדי שהממלכה או המושבה תמשיך להתקיים, הם יוצאים החוצה, בונים לעצמם מחילות בוץ שדרכם הם יוכלו להיכנס לבתים ולדירות.

הם מחפשים איזשהוא חורים שדרכם הם יכולים להיכנס לתוך הדירה או הבית.

הטרמיטים יכולים להיכנס לבית שלנו בכל מיני דרכים נסתרות. למשל, מערכת החשמל. למעשה, כל חריץ או חור מאפשר להם כניסה ישירה.

הסיבה שהם מופיעים דווקא בפרקט שלנו היא משום שהוא קרוב לרצפה ולכן הרבה פעמים הם נכנסים דרך חור, בעיקר בבתים פרטיים. בדירות שיש להם פרקט, זה פחות נפוץ, אבל מספיק חור אחד קטן וכבר יש להם גישה נוחה.

הדברת טרמיטים בפרקט – כיצד היא מתבצעת

ובכן, טיפול בטרמיטים שיסייע להיפטר מהם אחת ולתמיד הוא הדברה באמצעות קידוח חורים קטנטנים בפרקט. בנוסף, יש לייצר שכבת הגנה כוללת גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. מה זה אומר? הטרמיטים נמצאים גם מחוץ לבית וגם מתוך הבית והם מעבירים את האוכל לאלו שנמצאים במושבה בחוץ, בתוך האדמה. לכן ההדברה חייבת להתבצע גם בפנים וגם בחוץ, אחרת לא נשיג כלום.

הדרך היעילה ביותר לחסל את הטרמיטים אחת ולתמיד היא באמצעות תהליך של קדיחת חורים קטנטנים ברצפה וליד המשקופים ברווח של כמה סנטימטרים מחור לחור.

אנו באגרנט ארנון קודחים חורים של 4 מילימטרים ולכן הם אינם פוגעים במראה האסתטי של הבית, מה גם שאנו דואגים לסתום את החורים לאחר סיום ההדברה.
החורים הללו מאפשרים לנו להחדיר בלחץ מאוד גבוה ריסוס נגד טרמיטים– החומר הרעיל אשר בהתחלה משמיד חלק מאוד גדול מהטרמיטים בזמן הטיפול. כל שאר הטרמיטים יעבירו את החומר לקן שנמצא כאמור מתחת לאדמה וזה בעצם גורם להשמדה של הקן כולו.

אז למה לבחור בנו?

חברת אגרנט ארנון בע"מ מתמחה בביצוע הדברות מכל הסוגים לרבות הדברת טרמיטים, הדברת נמלים, הדברת תיקנים, הדברת עכברים ועוד. אנו מקפידים על הדברה מקצועית בשילוב חומרי ההדברה היעילים ביותר בשוק.
חברת אגרנט ארנון מעניקה לקהל לקוחותיה מענה טלפוני שמטרתו לסייע לכם עד שאחד מהמדבירים המקצועיים שלנו יגיע לביתכם או לבית העסק שלכם ויטפל בבעיה בצורה יסודית, יעילה ומקצועית. כל לקוח שלנו מקבל 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים וזה בעצם אומר הכל.
אם אתם רוצים לשמוע עוד על הדברת טרמיטים ועל איך התהליך מתבצע, צלצלו אלינו למספר 1-700-500-554 או השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנו נשמח לחזור אליכם במהרה.