רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בבית עם תינוק – כל מה שצריך לדעת

אין ספק שבעיית טרמיטים היא סיוט עבור כל בית, במיוחד בבתים בהם יש פרקט או ריבוי של רהיטי עץ, ארונות, מדרגות מעץ וכדומה. בנוסף כאשר אנו רואים על הרהיטים שלנו שיש לנו עליית טרמיטים זה כנראה מעט מאוחר מידי ועלינו לבצע את תהליך ההדברה נגד טרמיטים בהקדם האפשרי. רבים בכל זאת חוששים מהטיפול בעיקר בעקבות העובדה שהם מחזיקים בעל חיים בבית או כי יש להם תינוק אך זוהי אינה סיבה להשתהות עם ההדברה שכן ככל שנחכה עם זה עוד הבעיה שלנו תגדל ועלולים להגיע טרמיטים נוספים ולהקים עוד קנים. 

כיצד מתבצע תהליך ההדברה נגד טרמיטים?

תהליך ההדברה נגד טרמיטים הוא ככל הנראה המורכב ביותר מבין כל תהליכי ההדברות נגד מזיקים. הסיבה לכך היא שאנו צריכים להגיע לקן של הטרמיטים שברוב המקרים נמצא עמוק בלב האדמה וקשה מאוד להגיע אליו או להתחקות אחרי צעדיהם של הטרמיטים.

לכן, חשוב מאוד שמדביר מקצועי שיש לו ניסיון בהדברת טרמיטים יהיה זה שתזמינו לבצע את המלאכה. תחילה הוא ינסה לזהות את מקור הקן של הטרמיטים ולאחר מכן יצור מעטפת רעל סביב הבית כאשר את הרעל עצמו הוא יקדח לתוך האדמה בנקודות אסטרטגיות לפי ראות עיניו. לאחר הקידוח הוא יחדיר את הרעל לתוך האדמה על מנת להרחיק את הטרמיטים שנמצאים מחוץ לקן מלהגיע חזרה אל הקן וגם למנוע מהטרמיטים שנמצאים בתוך הקן לצאת החוצה. העובדה שהרעל מוחדר אל תוך האדמה גורמת לכך שלאחר ביצוע ההדברה תוכלו לחזור לביתכם, גם אם יש לכם תינוק או חיית מחמד.

לעומת זאת, בזמן הריסוס לא מומלץ להישאר בבית במיוחד כאשר יש לכם תינוק היות ויהיה רעל בבית שבו משתמש המדביר אך לאחר גמר העבודה אין מניעה לחזור לתוך הבית. יש לציין כי הדברת טרמיטים באופן מוחלט עלולה לקחת מספר חודשים ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון ולא להשתהות בהזמנת המדביר ולהחמיר את הבעיה של הטרמיטים.

מה עלינו לעשות על מנת למנוע הופעה של טרמיטים בבית שלנו?

במקרים רבים הטרמיטים אינם מגיעים אלינו הביתה אלא אנחנו דווקא אלה שמכניסים אותם לביתנו. במקרים רבים בתים לאחר שיפוץ או בתים חדשים אליהם הגיע חול לטובת הבניה מתלוננים על בעיית טרמיטים. חשוב מאוד שאתם מבצעים שיפוץ לוודא כי החול שמגיע אליכם הביתה לבניה הוא חול שעבר טיפול נגד מזיקים. בנוסף גם כאשר אתם מזמינים רהיטים כדאי לוודא כי העץ עבר טיפול נגד מזיקים על מנת להסיר את החשש שהוא עלול להיות נגוע בטרמיטים או שמזיקים יגיעו אליו לאחר זמן מה.

חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים. אנו מבצעים את ההדברה תוך יצירת מעטפת הגנה בשיטת הקידוח ומעניקים לקהל הלקוחות שלנו אחריות למשך 5 שנים על הדברת טרמיטים.