רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים כמה הנזק שהם גורמים איתם דרמטי

הטרמיטים הם חיות קטנות ומזיקות, פעמים רבות הנזק שהן גורמות מתגלה הרבה אחרי שהן הגיעו לבקר. כדי למנוע ממכם עוגמת נפש, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת על טרמיטים.

סימנים לכך שיש לכם טרמיטים

לפני שאתם פועלים להיפטר מהטרמיטים כדאי לדעת אם הם גורם הבעיה. יש כמה סימנים לדעת הם החיות המציקות האלו ביקרו אצלכם:

  • תעלות באדמה – אם יש לכם חצר ואתם נתקלים במין תעלות צרות ודקיקות, בעובי של קש שתייה בערך, יתכן שאלו הטרמיטים שסללו את דרכם אליכם.
  • משקופים חלולים – אם דפקתם על משקוף עץ והוא נשמע לכם חלול, יתכן שהטרמיטים נשנשו אותו מבפנים.
  • רהיטים מפוצצים – כאשר אנחנו מגלים פיצוצים ברהיטי עץ בבית או בחצר, מדובר בפעמים רבות בהשפעה של טרמיטים.
  • פירורי עץ – לעיתים הטרמיטים מתגלים כשהם משאירים אחריהם פירורים בכל מיני פינות בבית

מה הנזק שגורמים הטרמיטים?

לצערנו, אם כבר גיליתם שהטרמיטים נמצאים יש סיכוי שמדובר בנזק משמעותי. טרמיטים יכולים לכרסם רהיטים מבפנים, אבל זה כולל גם ארונות מטבח לדוגמה שמאד יקר להחליף. הם עלולים לכרסם מדרגות עץ, משקופים ודלתות ולמעשה כל מה שעשוי מעץ. גודל הנזק תלוי במשמעות התיקון וההחלפה של מה שניזוק.

איך נמנעים מטרמיטים?

כדי למנוע את כל הבלגן יש כמה דברים שאפשר לעשות שיצמצמו את הסיכוי שהמזיקים הקטנים יבקרו אתכם. תחזקו את הגינה בשוטף, שימו לב שאין עצים זרוקים וחשופים או רהיטים ישנים ומקולפים שיכולים למשוך אליהם טרמיטים. אם יש לכם ריהוט עץ בגינה, עדיף שהוא יהיה צבוע או מכוסה בשמן מה שמוריד את הסיכוי שימשוך אליו טרמיטים. העדיפו לרצף את החצר מאשר להשאיר חול, ושלבו בחצר רהיטים ממתכת, עץ ופלסטיק.

מה עושים כשכבר יש טרמיטים?

בשלב שאתם כבר בטוחים בבעיה וגם אם לא בוודאות, עדיף לקרוא למדביר מקצועי שיעזור לכם לטפל בנושא. ישנם כמה פתרונות שונים להדברת טרמיטים, זה יכול להיות באמצעות הדברה, פיזור פיתיונות ג´ל או שימוש בחומצות. מדביר טוב ידע להתאים לכם את הפתרון האידאלי.

רוצים לקבל מידע מדויק, מקיף ומקצועי על הדברת טרמיטים? חברת אגרנט ארנון מתמחה בהדברת טרמיטים כבר מעל 20 שנים. למדנו את הנושא לעומק והמסקנה העיקרית שהגענו אליה היא שאין הדברה שדומה להדברת טרמיטים. הדברת טרמיטים נחשבת להדברה המורכבת ביותר מכלל ההדברות ולכן היא דורשת, ידע, ניסיון והרבה מאוד מקצועיות. לא כל מדביר ולא כל חברת הדברות יכולה לבצע הדברה כזו ולהיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד. חברתנו דוגלת בשיטת הדברה משולבת הכוללת קידוח והחדרת חומר רעיל לצד הטמעה של פיתיונות ג‘ל אלו מייצרים מעטפת הגנה סביב הבית ומאפשרים להיפטר ולחסר את הטרמיטים. אנו מעניקים לקהל הלקוחות שלנו 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים.