רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

איזה טכניקה יעילה להדברת טרמיטים

טרמיטים הם מזיקים הניזונים מעץ וההתרבות שלהם בארץ נפוצה בעיקר באזור השפלה ובאזורים עם רמת לחות גבוהה. טרמיטים נחשבים לבין סוגי המזיקים הבעייתיים להדברה, זאת בשונה מסוגי מזיקים אחרים. 

לא רק שההדברה הזו מורכבת, הדברה הדורשת ידע, ניסיון והמון מקצועיות, עד שההדברה מתחילה להשפיע וכל קן הטרמיטים המונה מיליונים של מזיקים מחוסל לגמרי, הדבר עלול לקחת כמה שבועות. מכיוון והטרמיטים מתרבים בקצב מסחרר וגם מחסלים כל מה שעשוי מעץ מהר מאוד, ברגע שאפילו יש את החשד הכי קטן להימצאותם של טרמיטים, כדאי להזמין מדביר מקצועי.

איך מבצעים הדברת טרמיטים?

במהלך השנים פותחו שיטות שונות להדברת טרמיטים. מנתונים עולה, כי השיטה הטובה ביותר לביצוע הדברת טרמיטים משלבת למעשה שתי שיטות:

  1. קידוח ויצירה של מעטפת הגנה סביב הבית – לאחר זיהוי אזורים כלליים ונקודות אסטרטגיות לפי סימני הטרמיטים הכוללים בין השאר, סימני כרסום של רכיבים ומוצרים עשויים עץ, נשירה של כנפיים בעונות מעבר, סימני שבילי בוץ אותם הטרמיטים בונים לעצמם במטרה ליצור גישה קלה לבית, נהוג לבצע חורים קטנטנים באמצעות קידוחים עדינים. לאחר מכן מחדירים אל תוך החורים הללו רעל המחסל את מערכת העיכול של הטרמיטים תוך זמן קצר.  שיטה זו מייצרת סביבת הגנה סביב הבית ותוך מספר ימים עד מספר השבועות כל הקן של הטרמיטים אמור להתחסל.
  2. פיתיונות המכילים רעל נגד טרמיטים  – פיתיונות אלה מותאמים באופן ספציפי לטרמיטים ומסייעים בחיסול המכה.

לסיכום, בכל הנוגע לטרמיטים אין להקל ראש. בנוסף לכל הנאמר, כדי להימנע מכניסה של טרמיטים אליכם הביתה, מומלץ מאוד להימנע מהשארת אזורים לחים ורטובים, לא לרכוש מוצרים עשויים מעץ לפני שבדקתם שהם עברו תהליכי חיטוי נגד מזיקים, בטח לא לאסוף מוצרים עשויים עץ ברחוב ולהכניס אותם, במידה ואתם בונים בית חדש או משפצים את הבית הקיים שלכם, יש לוודא שהחול אותו אתם מזמינים לחיפוי הרצפה מחוטה ועבר טיפול מקיף נגד טרמיטים.

מדוע לבצע הדברת טרמיטים איתנו?

חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון רב שנים בביצוע הדברות מכל הסוגים, אך ההתמחות שלנו היא הדברת טרמיטים. אנו מבצעים את ההדברה בשיטה ייחודית, מגיעים לנכס, מאתרים את סימני הכרסום של הטרמיטים ברהיטים, בפרקטים, משקופים וכדומה, מזהים את הנקודות האסטרטגיות לביצוע הריסוס מהם מגיעים הטרמיטים במטרה לקדוח את החורים במקומות הנכונים ויוצרים מעטפת הגנה סביב הבית. בנוסף, אנו מניחים פיתיונות במקומות אסטרטגיים. שילוב בין שתי השיטות מייצר הצלחה בטוחה. סיבה נוספת בגללה מומלץ לבצע דרכנו הדברת טרמיטים היא משום שאנחנו מעניקים לקהל לקוחותינו 5 שנות אחריות על ההדברה ולכן אם המכה הראשונה לא הייתה יעילה עד הסוף, נגיע לסבב נוסף. לפרטים ומידע נוסף אודות הדברת טרמיטים צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.