רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

איך מדבירים טרמיטים?

כשיש מתקפת טרמיטים בבית, אנו מרגישים חסרי אונים ולא יודעים מה אפשר לעשות. אז בואו קודם כל נירגע, שכן במרבית המקרים יש לכך פתרון די מידי. לפני שנסביר לכם על הדברה של טרמיטים, חשוב קודם כל להכיר אותם כדי לדעת האם אכן מדובר בהם ולא בחרק או מזיק אחר שעושה את הנזק.

טרמיטים דומים בצורה שלהם לנמלים, רק שהם בצבע לבן. טרמיטים ניזונים מעץ ולכן בבתים בהם יש פרגולות מעץ, פרקטים, דקים, דלתות עץ ורהיטי עץ קיים סיכוי שבו הטרמיטים יופיעו בשלב כזה או אחר.

מה ההבדל בין טרמיטים לתולעי עץ?

אנשים רבים נוטים לבלבל בין טרמיטים לתולעי עץ. הסימנים של טרמיטים שונים מסימנים של תולעי עץ. בעוד תולעי העץ עושות חורים גדולים או קטנים תלוי בסוג התולעת, הסימנים של הטרמיטים מאופיינים בשבילי בוץ, כנפיים אשר נושרות והתפוררויות ואכילות ממש בתוך העץ ובגב הארונות. אין ספק כי בשני המקרים מדובר במטרד של ממש, אך כדי שההדברה תתבצע כמו שצריך ותהיה יעילה, חשוב קודם כל לזהות את החרק.

כאשר מדובר במכת טרמיטים של ממש, הדבר בא לידי ביטוי בהרס של רהיטי העץ ולפעמי הם יכולים להגיע לשטרות של כסף.  אז איך מדבירים טרמיטים? אחד הדברים הכי חשובים בכדי שהתהליך יצליח הוא לבחור בחברה מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים, זאת משום שמדובר בהדברה מיוחדת וספציפית השונה לחלוטין מהדברות אחרות.

יצירת מעטפת הגנת רעילה סביב הבית ובתוכו

מכיון וברוב המקרים מאוד קשה לאתר את המקום שממנו הטרמיטים מגיעים, משום שהוא ממוקם מחוץ לבית בתוך האדם, מה שצריך לעשות זה בעצם לייצר סוג של מעטפת הגנה רעילה במגוון של אזורים.

מתחת לרצפות, מסביב לבית, בחצר וכך בעצם ניתן לחסום את הכניסה של הטרמיטים אל תוך הבית או יציאה של הטרמיטים מתוך הבית לחלקו החיצוני. ברגע שאנחנו מצליחים ליצור את החסימה הזו, תוך זמן קצר הטרמיטים ימותו, זאת משום שהם לא יכולים להמשיך לחיות ללא הורמונים ספציפיים שמזינים אותם ונמצאים רק במושבה שלהם.

מידע נוסף >> טיפול בטרמיטים

המעטפת הזו נוצרת על ידי ריסוס נגד טרמיטים, אותו מעבירים דרך חורים קטנים שיצרנו מראש בעזרת מקדחה מיוחדת. יש ליצור חורים במרחק של 3 מילימטרים מהקריות ו-40 סנטימטרים בין כל נקודת קידוח. אחרי שמסיימים לקדוח את החורים, בעזרת מזרק מיוחד מחדירים את הרעל. מדובר בחומר מיוחד שמכיל רכיב הגורם להרס של מערכת העיכול של הטרמיטים וכך בעצם הטרמיטים מומתים. את התהליך הזה מבצעים הן בתוך הבית והן מחוץ לבית.

רוצים לדעת ולקבל עוד מידע על הדברת טרמיטים ועל איך מתבצעת? אנו חברת אגרנט ארנון מתמחים כבר למעלה מ-26 שנים בכל סוגי הדברות המזיקים ועושים שימוש בחומרים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו מחזיקים ברישיון מדביר 1016 ומתחייבים לתוצאות באחריות. תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 1-700-500-554 או להשאיר פניה דרך האתר ואנו נחזור אליכם תוך זמן קצר. בנוסף, תוכלו לפנות אלינו לכתובת agranatsagi@gmail.com.

למה אנחנו?

•     כל המדבירים שלנו הם בעלי ניסיון, מקצועיים, יעילים ויסודיים.
•     אנו מחזיקים בכל הרישיונות כנדרש על פי חוק. פועלים לפי תקנים ישראליים ובינלאומיים.
•     אנו מבצעים סוגים שונים של הדברות, אין דבר כזה הדברה כללית. כל מזיק או חרק דורש טיפול אחר.
•     אחריות בתום העבודה.
•     יחס אישי, בטיחות ועמידה בזמנים הם הערכים שמנחים אותנו לאורך כל הדרך.
•     לפני כל הדברה אנו מבצעים מיפוי של המבנה והאזורים המקיפים אותו במטרה להשיג הדברה יעילה.