רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברה נגד טרמיטים

טיפול נגד טרמיטים – יעיל ובטוח

סובלים מבעיית טרמיטים? מחפשים טיפול נגד טרמיטים מקצועי, יעיל ובטוח? כדאי שתכירו את חברת אגרנט ארנון בע"מ הפועלת בפריסה ארצית רחבה ומתמחה בהדברה נגד טרמיטים באמצעים יעילים ובטוחים, עם רישיונות מתאימים לסוג זה של עבודות ריסוס.

כמה עובדות על טרמיטים

טרמיטים הינם חרק חשוב ומועיל לסביבה התורם לפירוק של עצים רקובים בטבע ומסייע בהשבחת האדמה. הטרמיטים עצמם חיים בדומה לנמלים במושבות שבראשן מלכה מטילה, כאשר שאר חברי המושבה עובדים ללא הפסקה על מנת להאכיל את חבריה המתרבים בקצב מהיר. עובדות אלו הופכות את הייצור למזיק ביותר בהתבססו בסביבת בני אדם, בהיותו גורם לנזק רציני ובלתי הפיך למוצרי, פריטי ורהיטי עץ. לכן, אם זיהיתם מזיק זה בביתכם כדאי שתפנו כמה שיותר מהר אל חברתנו לקבלת שירותי ריסוס נגד טרמיטים מקצועיים, בטוחים ואפקטיביים.

שיטת ההדברה היעילה ביותר

יש לדעת שקיימות בשוק מספר שיטות להדברה נגד טרמיטים אשר רמת יעילותן שונה זו מזו כמו שימוש בג'ל או בפיתיונות. אנו נעזרים בשיטת ריסוס נגד טרמיטים הנחשבת כיום לטובה והיעילה ביותר, באמצעות קידוחי רעל מזעריים מחוץ למבנה ומתחת לרצפות הבית. שיטה זו יוצרת מעטפת רעילה הפותרת את הבעיה באופן אפקטיבי ומקיף. יש לציין כי מדובר בשיטת הדברה מורכבת שאנו מחזיקים בכל הידע, הניסיון והכלים הדרושים על מנת לבצעה בהצלחה מלאה.

הזמנת שירותי הדברת טרמיטים

להזמנת טיפול נגד טרמיטים מקצועי ויעיל עם אחריות לחמש שנים, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אגרנט ארנון בע"מ בטלפון 1-700-500-554 או במייל agranat@arnons.com.