רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברה נגד טרמיטים – ליהנות ממענה מדויק

כל מי שנתקל במגפת טרמיטים בבית יודע שהנזק הפוטנציאלי הוא עצוםהמזיקים הקטנים הללושפעמים רבות נראים ככאלה שכלל אינם מזיקיםמכרסמים ואוכלים עץ ויכולים לגרום לנזקים כספיים ו/או בטיחותיים גדולים מאוד.

משקופים ורהיטים נאכלים מבפנים ויכולים להתרסק ברגע הלא נכון ובמקבילהנזק הנגרםשייאלץ החלפת ותיקון פריטי עץיכול להגיע לסכומי כסף רבים.

איך נפטרים מהם

בניגוד למזיקים רביםהדברה נגד טרמיטים היא כלל אינה פשוטההקן של הטרמיטים יושב בדרך כלל עמוק מתחת לאדמהמה שמקשה את ההגעה אליוהטרמיטים חופרים את דרכם מעלה ומתחילים להיכנס לחורים על מנת לכרסם את רהיטי העץ והמשקופים מבפניםלכןזיהוי מוקדם הוא חשוב מאוד להצלחתו של פרויקט ההדברה.

הטרמיט דומה מאוד לנמלה ולכןמאוד קשה לזהות אותו בעין בלתי מקצועיתהוא מעט יותר חיוור ושקוף וכאשר הוא נמצא בסביבת עץהוא כמעט בלתי ניתן לזיהוילטרמיטים אין עיניים והם מוצאים את דרכם בעזרת החושים האחרים שלהםהמטרה שלהם היא לאכול ולספק את המלכהשיושבת בקן וממתינה למזון.

זיהוי הבעיה

 זיהוי מוקדם של המכהכאמוריכול לעזור מאודהכנפיים של הטרמיטים בדרך כלל נופלות בשלב מאוד מוקדם בחייהםואם רואים כנפיים קטנות מפוזרות בביתזהו סימן טוב.

בנוסףשימו לב לנסורת המפוזרת ברחבי הביתכאשר יודעים שיש בעיהקל יותר לנסות ולזהות את מיקום הקןלהשמיד אותו ואת המלכה ולהבריח את המזיק הבעייתי.

ריסוס נגד טרמיטים נעשה לפעמים כאמצעי מנע ועוד לפני בניית המבנה וזאת כדי למנוע את היווצרות הקן מתחת לאדמה עליה הולך להבנות המבנה.

כאשר מבררים לגבי הדברת טרמיטים המלצות ואנשי מקצועחשוב מאוד לוודא שהמדביר יידע להתמודד עם סוגים שונים של טרמיטים ויידע לזהות את הבעיה במהירות.

חוששים מטרמיטיםבין אם אתם עוברים לבית חדש ובין אם זיהיתם סימנים העשויים להעיד על הימצאותםחשוב שתפנו למומחים.

אגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםהיא הכתובת הנכונה לפנות אליהלפרטים נוספים,

צרו קשר בטלפון 1-700-500-554