רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת נמלים טבעית בבית – הדרך היעילה והבטוחה

החיסרון הכי גדול בכל פרויקט של הדברה הוא השימוש ברעליםלכןבעלי מקצוע רבים היום עוברים להדברה ירוקה בשילוב עם טכנולוגיות שונות על מנת להימנע מהשימוש הרעיל שיכול לפגוע בצמחיםבבעלי חיים וכמובןגם בבני אדםאחת ההדברות הנפוצות ביותר היא נגד נמליםוגם אותה אפשר לעשות בצורה נעימה וטובה יותר לסביבה.

שיטה נכונה להיפטר מנמלים

הנמלים אינן נחשבות למזיקות במיוחד והבעיה איתן היא למעשה הכמותהן נוטות להתרבות ולהתחיל להגיע לכל החריצים בבית ובמיוחד למטבח ולשירותיםהנמלים מגיעות לא רק לבתים פרטייםאלא גם לדירות בבניינים גבוהים ומהר מאוד הן הופכות מנחיל קטן למכה גדולה.

בהדברת נמלים צריך לפעול מהרלדעת לזהות איפה הקן ולהדביר מהיסודהדברת נמלים טבעית בבית נעשית באמצעות ריסוס שמיוצר מסינתזה של צמחים ולכן הוא בריא יותרבנוסףיש שימוש בג'ל וגרגירים שגם אצלם הבסיס הוא טבעי ולא מזיק לסביבהכאשר יש שימוש טוב בכל המוצרים הללו אפשר להבטיח את ההדברה המלאה של הנמלים הן בבית והן בגינה.

הכן את עצמך

כאשר נערכים להדברת נמלים בביתצריך לדעת להתאים את עצמכםיש לפנות מהשיש במטבח את כל הכלים ולהרחיק כמה שיותר צעצועים של ילדיםעל המקום להיות נקי לחלוטין ויש אף להמתין 24 שעות לפני שמנקים אותולאחר הניקיון הראשונימומלץ לזרוק את הסמרטוט הנגוע ולא לבצע בו שימוש חוזר.

הדברת נמלים היא מעט בעייתיתמפני שגם כאשר היא נוחלת הצלחהיש סיכוי שהנמלים יחזרו לאחר מספר חודשיםהדרך הטובה ביותר להימנע מהן לאורך זמן היא לשמור על היגיינה הן בתוך הבית והן בשטח המקיף את הבית ובכך לחסוך מהן את הפיתויים שגורמים להן לחפש אחר מזון.

 הבית שלכם לאחרונה עמוס בנמלים קטנות שנדמה שנמצאות בכל פינהאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםתעזור לכם להיפטר מהן אחת ולתמיד באמצעות הדברה בטוחה ובעיקר גם יעילהלמידע על שירותי הדברת הנמלים ועל העלויות השונותצרו קשר בטלפון 1-700-500-554