רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים מקצועית בפריסה ארצית

איך בעצם מתבצעת הדברת טרמיטים?

עם השנים ואיתן הניסיון הרב שצברנו, אימצנו שיטה יעילה ביותר להדברת טרמיטים וכזו שמוכיחה את עצמה בכל פעם.

אנו פועלים ב-2 שלבים
אשר מבטיחים השמדה מלאה של הטרמיטים:

שלב ראשון: בניית מעטפת הגנה בתוך הבית ומסביב לו

תהליך הדברת הטרמיטים מתבצע באמצעות קידוח חורים קטנים וכמעט בלתי נראים של 4 מ"מ בלבד. החורים הללו מסייעים לנו בהחדרת צינור דק במיוחד, דרכו החומר הרעיל עובר בלחץ גבוה – מה שמבטיח פיזור מלא ואחיד בכל שטח הבית כולל חצרות בבתים פרטיים (לא להילחץ, בסיום התהליך אנו כמובן נסתום את החורים כאילו שהם מעולם לא היו שם). בעזרת פיזור חומר ההדברה, אנו יוצרים קו הגנה בתוך הבית ומסביב לו אשר מונע כניסת טרמיטים אל הבית ומנגד יציאה של טרמיטים אל החוץ.

שלב שני: פיזור פתיונות מיוחדים ותחנות האכלה ברחבי הבית

לאחר שהטרמיטים ניזונים מפתיונות אלו, הם חוזרים אל הקן יחד עם החומר הרעיל. עם הזמן כל הטרמיטים שבקן באים במגע עם הרעל, כך שהתהליך אמנם לוקח קצת זמן אבל מבטיח חיסול כללי של כל המושבה ובית חופשי מטרמיטים!
מכיוון ששיטה זו היא הטובה והמבטיחה ביותר,
בחרנו להעניק ללקוחותינו לא פחות מ-5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים.

כן, קראתם נכון. 5 שנות אחריות והתחייבות ל-100% הצלחה
וכל זאת תוך כדי עמידה בכל התקנים המחמירים של המשרד להגנת הסביבה.

כן, קראתם נכון. 5 שנות אחריות והתחייבות ל-100% הצלחה
וכל זאת תוך כדי עמידה בכל התקנים המחמירים של המשרד להגנת הסביבה.

השאירו פרטיכם וניצור איתכם קשר בהקדם!

(לא) נעים להכיר: טרמיטים

הטרמיטים משתייכים למשפחת החרקים. הם מאופיינים בצבע לבן חיוור ורובם חסרי כנפיים ועיניים. בישראל תוכלו למצוא אותם בעיקר לאורך שפלת הדרום, מדבר יהודה ודרום הארץ אך לצערנו הם חולשים כמעט על כל חלקה טובה. המראה שלהם מזכיר נמלים או תיקנים, אך שלא כמו חבריהם, הם כמעט בלתי ניתנים לזיהוי כיוון שרוב האנשים אינם נחשפים כלל לחרק הזה וזיהוי הבעיה מתבצע מאוחר מידי. 

אך לא הכל אבוד! ישנם מספר סימנים שיכולים לעזור לכם לזהות את נוכחות הטרמיטים וחשוב מאוד שתכירו אותם כיוון שעם מספיק זמן הטרמיטים ימשיכו להתרבות יותר ויותר, יקימו מושבות רבות בביתכם ויגרמו נזק רב לביתכם ולרהיטים שלכם – דבר שעלול להפוך את המצב למורכב יותר והכי חשוב – יקר יותר!

איך הם הגיעו אליי הביתה?

לטרמיטים יש אהבה גדולה לאזורים לחים. לרוב הם מנהלים את חייהם מתחת לאדמה אך ישנם מספר זנים אשר מתמקמים בעצים, שם הם מתרבים ובונים לעצמם מושבה (בדיוק כמו נמלים). עם הזמן הטרמיטים חופרים מחילות בוץ קטנות וארוכות, דרכן הם מצליחים "להתגנב" למבנה או בית עד שהם מוצאים אזורים המכילים עצים.

איך תזהו שאכן מדובר בטרמיטים?

בעזרת 3 נורות אדומות:

תעלות בוץ

אחד הסימנים המחשידים בעזרתם ניתן לזהות טרמיטים הוא תעלות בוץ קטנות ברחבי הבית. בצעו חיפוש באזורים בהם יש הרבה רהיטי עץ. אם יש לכם רצפת פרקט, בחנו אותה היטב.

חורים ברהיטים

זיהיתם חורים מוזרים ברהיטי העץ שלכם? ייתכן ומדובר בטרמיטים. זה הזמן להתקשר לחברת הדברה לאבחון מקיף וייעוץ טיפול.

דפיקה על עץ

סימן זה מתייחס למקרים מתקדמים. אם אתם חוששים שיש לכם מושבת טרמיטים באזור מסוים בבית, נסו לדפוק על העץ. אם הוא נשמע חלול או במקרה הגרוע, מתפרק, זה הזמן להתקשר למדביר .

רוצים
"להקדים תרופה למכה"?

זה בהחלט אפשרי!

יש גם חדשות טובות: אתם ממש לא צריכים לחכות להשתלטות של טרמיטים על ביתכם. הדרך היעילה ביותר למנוע מהם להגיע עוד בטרם עת היא באמצעות התקנת צנרת תת קרקעית המכילה חומרי הדברה נגד טרמיטים. זוהי שיטה חדשנית שתוכל לסייע ולהבטיח את מניעת כניסתם של הטרמיטים ואת הנזק שעלול להיגרם לביתכם.

פתרון זה מומלץ ונוח לכל מי שבונה בית, משפץ או מחליף ריצוף. חשוב לדעת! שיטה זו הוכחה כבטוחה, יעילה ונטולת ריחות וחומרים רעילים מכיוון שהחומר המוזרק לתוך הצינורות נספג בחול שמתחת לריצוף שלכם.

רוצים עוד סיבות להזמין אותנו?

בבקשה...

הדברה בטוחה ויעילה ב-100%

5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים

שירות בפריסה ארצית

מחירים הוגנים ומשתלמים

30 שנות נסיון בהדברת טרמיטים

ברישיון המשרד להגנת הסביבה