רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים במבנים ציבוריים

מחפשים חברת הדברה מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים במבנים ציבוריים? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון של למעלה מ-30 בתחום ההדברות, לכן אם אתם חושדים שטרמיטים נמצאים במבנה הציבורי בו אתם שוהים על בסיס יומי, אל תחכו, זה הזמן לצלצל אלינו והמומחים שלנו כבר בדרך אליכם. אין טעם לחכות כשמדובר בטרמיטים. להיפך, ככל שנמתין יותר ככה הנזק יגדל.

מה ההבדל בין טרמיטים לבין נמלים?

במקומות רבים אנשים נוטים להתבלבל בין טרמיטים לבין נמלים. אז בואו נעשהה קצת סדר. טרמיטים אינם נמלים ויש הבדלים ברורים גם מבחינה חזותית וגם מבחינת הנזק שהם גורמים. בשונה מנלים אשר חיות מעל הקרקע מה שמקל מאוד ומקצר משמעותית את תהליך ההדברה, עם טרמיטים זה לגמרי אחרת. הטרמיטים ניזונים מעץ ומתאית ולרוב לא ניתן לראות אותם וכאן בדיוק הבעיה. הם חיים מתחת למעמקי האדמה בעומק של חמישה מטרים לפחות, שם הם מתרבים במושבה שלהם בקצב מסחרר. לכן, תהליך ההדברה חייב להתבצע בצורה שונה בהשוואה לסוגים אחרים של הדברות.

איך מתבצעת הדברה במבנה ציבורי ובמה היא שונה מדירה או בית פרטי?

מכיון ולא ניתן לאתר את מקום הימצאותם של הטרמיטים, במצב שבו הם נמצאים במקום ציבורי, חייבים לייצר מעטפת הגנה רחבה סביבה כל המבנה וגם בתוכו.

אנחנו רוצים בעצם להיפטר מהטרמיטים בשני אופנים: גם בתוך המוצרים העשויים מעץ בהם הם נמצאים כמו למשל משקופים, דלתות, רצפה, רהיטים וגם בחוץ, כלומר לחסל לגמרי את המושבה או המושבות שלהם. רק כך נוכל להיפטר מהם לגמרי.

לכן, אנחנו קודחים חורים בקוטר של שני מילימטרים עם מרווח שווה בין חור לחור. הקידוח נעשה גם בתוך המבנה וגם מבחוץ. לאחר מכן מחדירים חומר רעיל מיוחד בלחץ גבוה אל תוך החורים עצמם. החומר הזה בעצם פוגע במערכת העיכול של הטרמיטים וכך מחסל אותם. גם הטרמיטים שלא באו במגע ישיר עם החומר, יספגו אותו בהמשך מהחברים שלהם.

ההבדל העיקרי בין הדברת טרמיטים בתוך דירה או בית לבין הדברת טרמיטים בשטח ציבורי הוא בגודל השטח ולכן יש צורך בחברת הדברה סופר מקצועית שמבינה את תחום הטרמיטים ותדע להתמודד עם שטח נרחב בלי בעיה.

חושדים שיש טרמיטים ולא בטוחים? איך תזהו שיש צורך בהדברת טרמיטים במבנים ציבוריים?

ובכן, יש כמה סימנים שיכולים להעיד על העובדה שיש טרמיטים באזור. הסימן הראשון והמובהק ביותר מופיע בעיקר בעונות המעבר. בתקופה זו הטרמיטים יוצאים למעוף הכלולות ואחריו הכנפיים שלהם נושרות. לכן, אם אתם מזהים סימנים של כנפיים זה בהחלט מעיד על כך שיש טרמיטים באזור ואין סיבה לחכות אפילו לא דקה אחת. הסימן השני הוא שבילי הבוץ שהטרמיטים מייצרים בעצמם. הם בונים את השבילים הללו במטרה לסלול לעצמם דרך מהמושבה שלהם ישירות למקומות המכילים עץ כמו משקופים למשל. השבילים הללו נמצאים ברוב המקרים בסמוך לקירות והפאנלים. בנוסף, אם אתם חושדים שיש טרמיטים אתם יכולים לנסות להקיש על מוצרים העשויים מעץ ובמידה ואתם מקבלים רעש חלול, כנראה שהם שם.

למה אנחנו?

לחברת אגרנט ארנון ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום ההדברות. אנו מתמחים בהדברת טרמיטים בשטחים קטנים וגדולים, גם בהדברת טרמיטים במבנים ציבוריים. אנו מעניקים לקהל הלקוחות שלנו אחריות של 5 שנים להדברת טרמיטים בשל יעילות ההדברה. אנו עושים שימוש בחומר רעיל מיוחד שלא כל מדביר יכול לעשות בו שימוש. הניסיון, הידע והכלים מאפשרים לנו להעניק לקהל הלקוחות שלנו את השירות המקצועי, היעיל והטוב ביותר בתחום ההדברות.