רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

התנהלות לאחר ביצוע הדברה לטרמיטים

כאשר אנו מבצעים בבית הדברה ייעודית לטרמיטים אנו מקבלים הרבה מאוד שאלות לאחר ההדברה, שכן אנשים לא מכירים את הטרמיטים ומהי ההתנהלות לאחר ביצוע הדברה לטרמיטים.

הסיבה לכך שלקוחות רבים שלנו לא יודעים מה ההתנהלות לאחר ביצוע הדברה לטרמיטים לא נעוצה רק בעובדה שהם לא מכירים את הטרמיטים וההשפעה שלהם, אלא גם לאור העבודה שלא מדובר בהדברה רגילה בה המדביר מרסס את כל הבית, אלא בסוג של הדברה מעט שונה במסגרתה המדביר בכלל קודח חורים בתוך האדמה סביב הבית במספר נקודות אסטרטגיות. לשם הוא מחדיר רעל נגד טרמיטים. לכן, ההתנהגות שלנו לאחר ההדברה לא צריכה להשתנות כלל שכן הרעל אינו נמצא במקומות בהם אנו חיים ברחבי הבית אלא בלב האדמה, מקום לא אנחנו, לא הילדים ולא חיות המחמד שלנו נמצאים בו ולכן לא יכול להיגרם כל נזק לנו או למי מבני ביתנו.

 

כיצד נבחר מדביר להדברת טרמיטים?

אז לאחר שהבנו מהי ההתנהלות לאחר ביצוע הדברה לטרמיטים חשוב מאוד להבין כיצד בוחרים מדביר להדברת טרמיטים. בחירת בעל המקצוע הנכון להדברת טרמיטים הוא חשוב מאין כמותו, שכן לא כמו מזיקים אחרים כגון נמלים או ג׳וקים, הדברת הטרמיטים היא מומחיות לכשעצמה.

הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין בעת בחירת המדביר לביצוע ההדברה הזו הוא הניסיון של המדביר בהדברת טרמיטים. הניסיון הוא מרכיב מכריע כאן, שכן מי שאינו הדביר טרמיטים בעבר אולי ידע טכנית כיצד לבצע את ההדברה אך על המדביר להבין בדיוק כיצד פועלים הטרמיטים, לנסות לעקוב אחרי דפוס הפעולה שלהם ולהבין מהיכן הם באים. כך  הוא יוכל להבין היכן נמצא הקן שלהם בתוך הבית וכמובן חשוב מכך, היכן נמצאת המושבה של הטרמיטים מחוץ לבית שממנה מגיעים הפריטים אל תוך הבית. אחרי שבחרנו מדביר עם ניסיון רלוונטי בהדברת טרמיטים חשוב מאוד למצוא מדביר שנותן לכם אחריות על ההדברה.

כפי שציינו כבר, הדברת טרמיטים היא ככל הנראה אחת מסוגי ההדברות המורכבות ביותר שקיימות לאור העובדה שקשה מאוד להיפתר מהטרמיטים ולעיתים אנו נראה שהטרמיטים נעלמו מספר חודשים ארוכים לאחר ביצוע ההדברה. מעבר לכך, לעיתים יצטרך המדביר לבצע סבב נוסף של הדברה לאור המורכבות שלה ולכן חשוב מאוד לוודא כי המדביר מספק לכם אחריות על ההדברה עצמה. אנו באגרנט ארנון מספקים 5 שנות אחריות להדברת טרמיטים.

אנחנו בחברת אגרנט ארנון ביצענו מספר רב של הדברות נגד טרמיטים וצברנו ניסיון רב בהרחקתם במסגרת ההדברות הרבות שביצענו. עם מעל 30 שנות ותק אנו נשמח לייעץ לכם וכמובן גם לבצע הדברה נגד טרמיטים בבית שלכם, בין אם אתם מעוניינים בהדברה מונע