רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים בגינה – האם זו סיבה לדאגה?

רובנו חוששים מטרמיטים בעיקר לאור הנזק הרב שהם מסוגלים להסב לרכוש שלנו כמו למשל בתים מעץ, משקופים, דלתות עץ, רהיטים וכדומה. 

\
אין ספק שמהרגע בו מצאנו עדות לטרמיטים בבית או בגינה שלנו אנו הופכים את שעון החול ועלינו לפעול במהירות על מנת לתת לתופעה הזו מענה מיטבי כדי שהבעיה לא תחמיר. במקרה וזיהיתם טרמיטים בגינה שלכם זה בהחלט הזמן לפעול ולהזמין שירותי הדברה בכדי שהטרמיטים לא יחסלו באופן מוחלט את הגינה שלכם, את רהיטי העץ בגינה שלכם, ושחלילה לא ימשיכו מהגינה אל תוך הבית ויגרמו לנזק רב גם שם.

תהליך ההדברה נגד טרמיטים

אז כפי שהבנו, ברגע שבו זיהינו בעיית טרמיטים, עלינו לקרוא לשירותי הדברה בהקדם האפשרי. גם אם אנחנו לא בטוחים שמדובר בבעיית טרמיטים מומלץ לקורא למדביר על מנת שישלול את החשש שלנו לבעיית טרמיטים. בכדי שהתהליך של ההדברה וגם הזיהוי של הבעיה והמקור שלה יהיו יעילים ואיכותיים עלינו לקורא למדביר שמתמחה בהדברת טרמיטים. לא כל המדבירים מתעסקים בהדברת טרמיטים שכן זוהי מלאכת הדברה יחסית מסובכת ורק מדבירים מקצועיים עוסקים בה. הניסיון בהדברת טרמיטים משחק תפקיד חשוב שכן על המדביר לנסות ולהבין בעזרת הרמזים שנמצאים בבית או בגינה היכן נמצאת המושבה של הטרמיטים ומהן הנקודות בהן צריך לבצע את ההדברה. היות וזוהי מלאכה מסובכת, הדברת הטרמיטים לעיתים תימשך מספר חודשים עד שניפטר לגמרי מכל הטרמיטים שנמצאים במרחב הביתי שלנו כאשר ייתכן והמדביר ייאלץ להגיע אליכם לסיבוב נוסף של הדברה במידה ואין הטבה בתופעה.

כיצד מתבצע תהליך ההדברה נגד טרמיטים?

אז בשונה מכל הדברה אחרת כאשר אנו באמת רוצים לחסל את הטרמיטים באופן מוחלט עלינו לבצע הדברה שמטפלת בשורש הבעיה. המדביר לאחר בדיקת כל הבית יבחר מספר נקודות בשטח בהן הוא רוצה לקדוח אל בטן האדמה. הסיבה שנקדח אל בטן האדמה היא לאור העובדה ששם נמצאים הטרמיטים או כי המדביר חושד שזהו הנתיב שלהם חזרה את המושבה.

בנקודות בהן קדח המדביר הוא יניח רעל נגד הטרמיטים כאשר התפקיד של הרעל הוא לבודד את הבית למעשה מטרמיטים. הרעל יגרום לכך שהטרמיטים שנמצאים בתוך הבית לא יוכלו לחזור את המושבה וכך לא יוכלו לקבל את הוויטמינים להם הם זקוקים מן המלכה של המושבה וכך ימותו לאט לאט בעוד טרמיטים חדשים לא יוכלו לחדור לתוך הבית בעקבות ההנחה של מעטפת הרעל.

אנחנו באגרנט ארנון ביצענו הדברות רבות נגד טרמיטים במרחבים ביתיים רבים כמו גם בתוך בתים או בגינות פרטיות ולכן יש לנו את הניסיון הדרוש לבצע אבחון מהיר ויעיל של הבעיה ולעזור לכם להיפטר מבעיית הטרמיטים באופן מהיר ויעיל.