רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

איך להיפתר מטרמיטים בקלות וביעילות?

אחת הבעיות היותר מטרידות במרחב הביתי בהיבט של הופעת מזיקים הוא הופעתם של טרמיטים. הטרמיטים ידועים בתור מזיקים נמרצים מאוד שיכולים תוך מספר שבועות לחסל פריטי עץ כליל ולגרום לנזק רב ברכוש ברחבי הבית שלנו על ידי כרסום משקופי עץ, כרסום רצפת עץ, כרסום רהיטים ועוד.
\
רובכם אינם יודעים זאת אבל במידה וזיהיתם את הטרמיטים בבית שלכם מכרסמים פריטי עץ, זה כבר יכול להיות מאוחר מידי ועליכם להתקשר למדביר בהקדם האפשרי. במידה וזיהיתם קן טרמיטים בקרבת מקום לבית שלכם, גם כן כדאי להתקשר למדביר בהקדם על מנת שאלו לא יגיעו אליכם הביתה, במידה ולא עשו כך עדיין. זיהוי של קן טרמיטים הוא אינו דבר פשוט אך לעיתים ניתן לזהות אותו על ידי כך שהוא נראה כמו ערימת חול  או בניין עשוי חול שנבנה לגובה.

מה עלינו לעשות לאחר זיהוי טרמיטים?

אז כפי שכבר ציינו קודם לכן, במידה וזיהיתם טרמיטים בבית שלכם או בקרבת מקום הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לקרוא למדביר. יהיו אנשים שיגידו שהם ילכו לחנות כלבו או ”הכל לבית" ויקנו חומר הדברה נגד טרמיטים אך זוהי אינה הדרך המהירה והיעילה להיפתר מהטרמיטים שכן ריסוס נגד טרמיטים הוא פתרון זמני לטווח הקצר שלא מחסל את הבעיה מן השורש שלה.
\
כדי לחסל את הבעיה של הטרמיטים ביעילות עלינו למצוא את שורש הבעיה ולכן המדביר אותו תזמינו יחפש את הקן או את המושבה של הטרמיטים בכדי לחסל אותה. ברוב המקרים הקן נמצא בכלל מתחת לאדמה ולכן המדביר יחפש סימנים לקן. יש לציין כי זהו תהליך ארוך שיכול לקחת מספר שבועות או חודשים, בהתאם לחומרת הבעיה. המדביר יזהה היכן נמצא הקן ולמעשה יתחיל בתהליך של בידוד שלו ושל הבית על ידי יצירת מעטפת רעל. את הרעל הוא יחדיר ללב האדמה על ידי כך שיקדח חורים אל בטן האדמה ולשם יחדיר את הרעל. כך למעשה המדביר מוודא שטרמיטים שנמצאים בבית לא יוכלו לחזור לקן וטרמיטים חדשים לא יוכלו להיכנס.

מה חשוב לוודא לפני ההדברה?

חשוב מאוד לוודא שני דברים חשובים כאשר הראשון הוא האם יש למדביר נסיון בהדברת טרמיטים שכן כפי שהבנתם כבר, ההדברה מורכבת ולא פשוטה כלל. מדביר ללא נסיון בהדברת טרמיטים יכול לגרום לכך שהבעיה תיגרר ואף תגדל אם לא יבצע את הפעולות הנכונות בצורה הנכונה. דבר שני הוא לוודא כי להדברה שאתם עושים יש אחריות שכן כפי שכבר ציינו זהו תהליך ארוך שייתכן ויצריך יותר מביקור אחד של המדביר במידה ולא הצלחנו להיפתר מן הטרמיטים.
\
אנחנו באגרנט ארנון צברנו נסיון רב בתחום הדברת הטרמיטים, במהלך יותר מ-30 שנות פעילות,  ואנו נשמח לסייע לכם להיפתר מבעיית הטרמיטים בבית שלכם תוך גדש על מתן שירות אדיב, מקצועי ויעיל