רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

איך מזהים פשפש המיטה?

זיהוי מוקדם של פשפש המיטה יכול לייעל בתהליך ההדברהאם אתם נעקציםמתגרדים אבל לא ממש בטוחים מה הסיבההפוסט הבא יסייע לכם להבין איך מזהים פשפש המיטה.

נתחיל מההיסטוריה

פשפש המיטה קיים כבר שנים רבות. כשבני האדם חיו במערות בסביבה של עטלפים, נכחו גם פשפשי המיטה עליהם. עם הזמן, מקום המגורים שלו השתנה והם החלו לפתח תהליכי הסתגלות למיקומו של האדם הביתי. יש אנשים שבטוחים כי יש הבדל בין פשפש רגיל לפשפש מיטה, אבל האמת היא שמדובר בדיוק באותו החרק,רק בזנים מעט שונים שלו.

כל המידע על פשפש המיטה

פשפש המיטה – איפה הוא נמצא וממה הוא ניזון?

פשפש המיטה אוהב להסתתר בתוך ריפודים, ספות, מזרנים ומצעים בחדר השינה. הוא יוצא בעיקר בלילות וכאשר הוא עוקץ, הוא גם יודע לנטרל את כאב העקיצה באמצעות חומר מאלחש ולכן נרגיש את העקיצות רק בבוקר. הוא ניזון מהדם שלנו.
פשפש עוקץ בממוצע בן 2-4 בלילה והכמות שהוא מקבל יכולה להספיק לו להמון זמן. הפשפש עוקץ אותנו במטרה שהנקבה תוכל להטיל את הביצים ולהמשיך להתפשט.
הוא מתמקם בעיקר באזורים של המיטה והבסיס שלה, משום שכאשר אנחנו נכנסים למיטה הוא מתחיל להרגיש את חום הגוף שלנו וזה בעצם מזמין אותה לצאת ולקבל את הארוחה שלו שלאחריה יוכל לברוח ושוב כמובן להסתתר. לרוב העקיצות יתבצעו באזורים של הגב והבטן, שם הגוף שלכם מכוסה והוא יכול להתחבא במקרה שיזדקק להגנה.

מהם הסימנים של פשפש המיטה?

ובכן, הסימן הראשון והבולט ביותר הן כמובן העקיצות שלו. הן באות במקבצים ומאוד מגרדות. הסימן השני הוא כתמי צואה שחורים אותם הפשפש משאיר בעקבותיו. גם כתמים אדומים על הסדין מעידים על מציצת הדם ומראים כי יש לכם פשפשים במיטה.

מה לא כדאי לעשות?

  1. לרכוש ריהוט יד שניה או לאסוף רהיטים מהרחוב. רהיטים אלה פעמים רבות נגועים בפשפשים.
  2. כשאתם מתארחים בבית מלון, הקפידו שלא להניח מזוודות ותיקים על הרצפה, אלא במקום גבוה.
  3. מומלץ שלא לנסות להדביר בעצמכם. פשפשי המיטה מפתחים עמידות לחומרים מסוימים ואתם עלולים להחריף את המצב עוד לפני שבכלל איתרתם את הבעיה וטיפלתם בה.

מה כן אפשר לעשות?

  1. אנו ממליצים לשאוב בצורה יסודית את חדר השינה כולל המיטה, בסיס המיטה וכל חור שקיים בחלל.
  2. אנו ממליצים לכם לכבס את המצעים ולבחור בתוכנית ארוכה ובטמפרטורה של לפחות 60 מעלות.
  3. והחשוב מכל! לקרוא למדביר מקצועי!

שימו לב!!!

רק מדביר מקצועי המתמחה בהדברה של פשפשי המיטה, מחזיק ברישיון מתאים ומבצע את התהליך בעזרת קיטור מיוחד שמסייע לקטול את כל הפשפשים ואת כל הביצים, יסייע לכם להיפטר מהבעיה במהירות.
חברת אגרנט ארנון מתמחה כבר שנים רבות בכל סוגי ההדברות. בחרנו לטפל בבעיה בצורה יסודית ויעילה.

איך אנחנו מדבירים כדי להיפטר מפשפשי המיטה?

ראשית כל אנו לוקחים שקית גדולה, סוג של בועת איוד בגודל של 2 מטרים ומכניסים לתוכה את כל תכולת הבית.

את השקית, צוות המדבירים שלנו אוטם באופן הרמטי. לאחר מכן מחדירים פנימה פחמן דו חמצני. החפצים נשארים בין 3-7 ימים.  למעשה, חברת הדברה שאיננה מבצעת את השלב הזה, כאילו ולא עשתה דבר.
מדוע? משום שהפשפשים עוברים ממקום למקום ואם פספסנו פריט אחד ויש בו פשפשים, הם ימשיכו להתרבות.

אנו בחברת אגרנט ארנון עושים שימוש בחומר הנקרא אנקוסיה במטרה להמית את הפשפשים.לאחר מכן עושים שימוש במכשיר מיוחד עם לחץ קיטור של 160 מעלות איתו אנו עוברים על כל הסדקים, החריצים והחורים שיש בבית. הקיטור קוטל גם את הביצים וגם את הפשפשים. פעולה סופר חשובה שמסייעת לחטא את החללים. בשלב הבא מבצעים שאיבה מסיבית של כל הבית. השלב האחרון הוא שלב ההדברה. כאמור מדובר בחומרי הדברה ייעודיים לפשפש המיטה שאין לכל אחד בבית.

לפרטים נוספים אודות הדברת פשפש המיטה צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות.