רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

האם ריסוס נגד טרמיטים הוא כדאי?

אנשים רבים נרתעים מאוד כאשר בסביבתם מתגלה קן טרמיטים ויש לומר כי בצדק. הטרמיטים מסוגלים להסב לכל בית נזק גדול מאוד ברכוש ולעיתים אף להסב נזק מבני גדול מאוד במידה והמבנה עשוי מעץ כמו למשל מבנים כגון צימרים, בתים הבנויים בשיטת הבניה הקלה, מחסנים ועוד. 
\

כאשר אנשים שומעים כי הבית שלהם או האיזור שלו נגוע בטרמיטים הם כמובן מזמינים שירותי הדברה כאשר חלק משירותי ההדברה מציעים לבצע ריסוס כחלק מן הפתרון. השאלה הנשאלת היא האם ריסוס נגד טרמיטים הוא כדאי או האם אפשר לוותר עליו. התשובה לכך נחלקת לשני חלקים והיא כמובן עוסקת בפתרון לטווח קצר ופתרון לטווח ארוך ועל שני הפתרונות הללו נסביר לכם בקצרה במאמר הבא.

פתרון לטווח קצר

אז אכן ריסוס נגד טרמיטים יעיל בתור פעולת מנע נגד הטרמיטים אך האם זה אומר שטרמיטים יפסיקו להגיע אליכם הביתה לאחר הריסוס? התשובה היא לא היות והטרמיטים חיים במושבות גדולות מאוד של מאות אלפי ועד מיליוני פריטים לעיתים, תלוי בסוג הטרמיטים המקננים במושבה ולכן הריסוס ישפיע רק על הטרמיטים שנמצאים באותו רגע נתון בבית שלכם ולא ישפיע כלל על אותם טרמיטים שנמצאים במושבה. הטרמיטים שנמצאים במושבה יוכלו לפקוד את הבית שלכם ולהסב לו נזק אם לא נשקיע בפתרון לטווח ארוך.

פתרון לטווח ארוך

אז כאשר אתם מתקשרים למדביר להזמין שירותי הדברה נגד טרמיטים חשוב מאוד דבר ראשון לשאול את אותו מדביר האם יש לו נסיון רלוונטי בהדברת טרמיטים. ההדברה של הטרמיטים מעט שונה מהדברה של מזיקים אחרים ויש לבצע אותה רק אם למדביר יש נסיון בהדברות מסוג זה. במסגרת ההדברה יתחקה המדביר אחר צעדיהם של הטרמיטים וינסה לקבוע מהיכן הם מגיעים ואף לאתר את המושבה שלהם. לאחר מכן, יקדח המדביר באדמה במספר נקודות אסטרטגיות ואליהן יחדיר המדביר רעל נגד טרמיטים.
\
הדבר גורם לכך שסביב הבית נוצרת מעטפת רעל כך שטרמיטים חדשים לא יכנסו לתחומי הבית בעוד הטרמיטים שנמצאים בתוך הבית לא יוכלו לחזור חזרה אל המושבה ולקבל מן המלכה את אותם ויטמינים שחיוניים להם להמשך חייהם וכתוצאה מכם ימותו. התהליך עלול להימשך מספר חודשים עד להשמדת כלל הטרמיטים שהיו בבית שלכם היות ולעיתים יש לבצע מספר הדברות עד להשמדתם באופן כליל.
\
בנוסף, ניתן ביחד עם השיטה של החדרת הרעל גם לבצע ריסוס נגד הטרמיטים שנמצאים כעת בבית בכדי להרוג אותם מהר יותר אך יש לבצע את שתי השיטות במקביל ולא רק ריסוס.
\
אנחנו באגרנט ארנון מתמחים בהדברת טרמיטים ונשמח לסייע לכם להיפתר מבעיית הטרמיטים ממנה אתם סובלים. חברתנו בעלת ניסיון רב ואני מספקים חמש שנות אחריות על הריסוס נגד הטרמיטים למען השקט הנפשי שלכם.