רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

האם ישנה דרך להימנע מטרמיטים?

לקוחות רבים שואלים אותנו האם יש דרך להימנע מטרמיטים ללא הדברה מונעת, שכן למרות שהם אינם מזיקות כלל לבני האדם, הטרמיטים עלולים לגרום לנזק כבד מאוד לרכוש על ידי כרסום של רכיבי העץ בבית, החל מקירות, דרך משקופים, רצפת הבית ואפילו רהיטים. 
..
לאחר שאותם אנשים שואלים אותנו על הדרכים להימנע מטרמיטים בבית שלנו הם מופתעים איך הם שמעו על כך לראשונה מאיתנו, שכן מדובר במידע מאוד חשוב שכל אחד שבונה בית או משפץ אחד צריך להכיר. אנשים רבים חושבים שהטרמיטים הם אלו שמוצאים את דרכם לתוך הבית שלנו אך המציאות היא שרוב האנשים מכניסים בעצמם את הטרמיטים אל הבית שלהם בדרכים שונות אותן חשוב להכיר לפני שאנו מתחילים שיפוץ.
..

מה עלינו לעשות בכדי לא להכניס טרמיטים לבית שלנו ?

אז כפי שציינו רוב האנשים מכניסים בעצמם דרך הדלת הקדמית את הטרמיטים לבתים שלהם כאשר הם כלל לא מבינים או יודעים שהם עושים זאת. לכן, פעם הבאה ששואלים אתכם האם ישנה דרך להימנע מטרמיטים כדאי שתפנו אותם למאמר הזה. ראשית עליכם לוודא עם הקבלן שלכם שכל החול שמגיע אל הבית שלכם במסגרת הבנייה או השיפוץ הוא חול שעבר תהליך סינון וניקוי ממזיקים כאלה ואחרים, שכן רוב הטרמיטים נכנסים אל הבית בתוך שקי החול, שם הם חיים. דבר נוסף שעליכם ועל הקבלן לדאוג לבחון הוא שכל פיסת עץ שנכנסת אל הבית שלכם גם היא תיבדק ולוודא כי העץ עבר טיפול מיוחד נגד מזיקים. הדבר האחרון שכדאי לבחון הוא שבמידה ואתם אוהבים רהיטי עץ, דאגו שלא לרכוש רהיטי עץ יד שנייה וזאת משום שאתם לא יודעים היכן הם היו קודם לכן והאם העץ ממנו עשוי הרהיט עבר טיפול נגד מזיקים. גם כך אנשים רבים מכניסים טרמיטים אל הבית שלהם ולכן אם תעבדו על פי אותם כללים במהלך השיפוץ תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו להימנע מהכנסת טרמיטים לבית שלכם.

האם כדאי לעשות הדברה נגד טרמיטים?

אז לאחר שהבנו האם ישנה דרך להימנע מטרמיטים כדאי להבין האם מומלץ לבצע הדברה מונעת נגד טרמיטים. אין ספק שבמידה ותבצעו הדברה מונעת נגד טרמיטים וגם תעקבו אחרי אותם כללים שהזכרנו קודם לכן תוכלו להיות בטוחים שהבית שלכם יהיה מוגן מפני כניסה של טרמיטים אליו. אנחנו בחברת אגרנט ארנון צברנו ניסיון רב במשך השנים בהדברת טרמיטים. מצד אחד ראינו בתים חדשים שלא היה בהם או בקרבת מקום זכר לטרמיטים עם פריטים רבים בתוך הבית ומאידך גם בתים שבסביבתם הייתה בעיית טרמיטים, אך הבית היה נקי תודות להדברה מונעת. אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בנוגע להדברת טרמיטים כדי שגם אתם תזכו משקט נפשי ובית נקי מטרמיטים.