רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טיפול מונע בטרמיטים- מה זה בדיוק אומר?

טרמיטים הם מסוג המזיקים שעד שהם לא תוקפים את הבית שלנו, אנחנו לא מבינים עד כמה הן יכולים לפגוע באיכות החיים שלנו.

בעוד שמדובר בנמלים, ג‘וקים או עכברים, תהליך ההדברה נחשב פשוט ויעיל באופן יחסי והמזיק מיד אחרי ההדברה ייעלם מביתכם, עם טרמיטים זה קצת יותר מורכב. אמנם הטרמיטים לא גורמים כל נזק לבני אדם, אבל הם כן יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים לרכוש שלנו, בעיקר שלא עלינו על הבעיה בזמן. הם ניזונים מעץ ולכן מכרסמים כל מה שעשוי ממנו כמו ניירות, רהיטים, פרקט משקופים ודלתות. במדריך הקצר הבא נציג בפניהם איך ניתן לבצע טיפול מונע בטרמיטים כדי שמראש לא תצטרכו למצוא את עצמכם עומדים בפני הסיטואציה שמושבת טרמיטים חיה ומתפתחת לה מתחת לרגליים שלכם, תרתי משמע.

יצירת מעטפת רעל

כאמור, ריסוס ריסוס נגד טרמיטים נחשב לתהליך מורכב, בטח שמשווים אותו לתהליכי הדברה אחרים. לעתים, המושבה נמצאת במקום כל כך בעייתי עד שתוצאות ההדברה נראות רק לאחר מספר חודשים. המטרה ביצירת מעטפת רעל בין אם מדובר בפעולת מנע ובין אם בטיפול בבעית טרמיטים שכבר קיימת היא ליצור מעטפת רעל סביב הבית והחצר כדי למנוע הופעה שלהם. במידה ואכן כבר יש מושבה קיימת, אנו נרצה למנוע מצב שבו הטרמיטים שנמצאים כבר בתוך הבית שלנו, חוזרים אל המושבה. ברגע שהטרמיטים מפסיקים לחזור למושבה הם לא מקבלים את הרכיבים התזונתיים להם הם זקוקים ואז תוך מספר שבועות עד מספר חודשים הם פשוט מתים. את יצירת מעטפת הרעל שהזכרנו מבצעים באמצעות קידוח חורים קטנים והחדרת רעל אל תוך האדמה.

בונים בית או מבצעים שיפוץ? שימו לב מה אתם מכניסים

בית שנבנה או עובר שיפוץ מסיבי נחשב לאתר בניה של ממש ומגיעים אליו כל מיני חומרים כמו רהיטים, מוצרי עץ וכן גם חול. כדי למנוע מצב שבחול הזה יש טרמיטים, אתם חייבים לוודא שהוא אכן עבר טיפול יסודי נגד כל סוגי המזיקים. כאמור, טרמיטים ניזונים מעץ ולכן שימוש נרחב בעץ יכול גם כן לגרום לנזק, בעיקר אם מדובר בעץ שהוא נגוע. לא משנה איזה עץ אתם מכניסים הביתה, עליכם לוודא שהוא עבר טיפול נגד טרמיטים.

בנוסף, ניתן לבצע ריסוס שתפקידו למנוע כניסה של טרמיטים, בדיוק כמו שעושים ריסוס לאחר שכבר גילינו שיש טרמיטים בתוך הבית.

חושדים שהבית שלכם נגוע בטרמיטים?

חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים. עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום, המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם ולבצע עבורכם הדברת טרמיטים יסודית ומקצועית. אנו מעניקים לקהל הלקוחות שלנו 5 שנות אחריות על ההדברה. לפרטים נוספים ולבירור לגבי התהליך עצמו, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם!