רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בישראל פתרונות ושיטות מקובלות

קילופי עץ ליד רהיטים, חורים ברהיטים, תעלות בוץ באזורים שונים בבית, כנפיים שהושלו ומפוזרות להן בבית סימנים אלה מעידים על הימצאותם של טרמיטים בביתכם. בשונה ממזיקים אחרים, מטרמיטים אסור להתעלם משום שהם פשוט מאוד ממשיכים לכרסם כל מה שמכיל עץ בביתכם וכך למעשה גם להתרבות. הטרמיטים מתרבים בקצב מסחרר. ככל שנחכה יותר זמן, כך הנזק שייגרם יהיה גדול יותר וההדברה תהפוך מורכבת יותר.

טרמיטים – מה הם עושים ואיך נפטרים מהם?

טרמיטים מכרסמים קורות עץ, רצפות פרקט, משקופים, ארונות, רהיטים, תקרות, צינורות, כבלים ועוד. במקרים חריגים הם אפילו מגיעים לניירות, מסמכים חשובים ושטרות של כסף. מכיון והטרמיטים חיים במעמקי האדמה, כך שלא ניתן לאתר את מיקומה של המושבה, הדברת טרמיטים נחשבת למורכבת, קשה, כזו הדורשת ידע מקצועי וקדיחה של חורים קטנים והחדרה של צינוריות.
לעתים הטרמיטים כבר הצליחו לנדוד ולהקים מושבות נוספות באותו אזור. תהליך זה עלול להוביל לנזק של ממש הן במבנה עצמו והן ברכוש. לחברת אגרנט- ארנון למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום ההדברה. במהלך השנים בהם אנו פועלים בתחום ההדברה פיתחנו שיטה ייחודית ויעילה להדברת טרמיטים בישראל תוך שימוש במגוון של פתרונות ושיטות מקובלות.

הדברת טרמיטים – איך אנחנו עושים את זה?

אנו קודחים חורים קטנטנים בקוטר של 4 מילימטרים בלבד. חורים אלה נחשבים לקטנים באופן ניכר בהשוואה לתהליך הישן. אל החורים הללו אנו מחדירים צינוריות אליהן מוזרם חומר הדברה ייעודי בלחץ גבוה אשר עובר ישירות לקיני הטרמיטים. בנוסף לפעולה זו, אנו מניחים פתיונות במקומות אסטרטגיים. שיטה חדשנית זו אותה פיתחנו מייצרת מעטפת הגנה סביב הבית ומאפשר הדברה יעילה לאורך שנים. לאחר ההדברה אנו סותמים את החורים, כך שלא נשאר להם זכר ואף אחד לא יכול להבחין בהם. בנוסף לכך, אנו מציעים התקנה של צנרת הדברה בתהליכים כמו בניה ושיפוץ מבנה מה שימנע בעתיד הימצאותם של טרמיטים.

מדוע לא מומלץ להדביר בעצמכם?

כאמור, הטרמיטים נמצאים בעיקר במעמקי האדמה ולכן אין אנו יכולים לאתר את מקום התרבותם. בנוסף, רק מדבירים עם רישיון מיוחד מחזיקים את החומר שגורם להמתת הטרמיטים.
כל חומר אחר לא יעשה את העבודה בטווח הארוך ותוך זמן קצר הטרמיטים ישובו לביתכם. בנוסף, יש שלבים ספציפיים שנדרשים לביצוע הדברת טרמיטים ועל כן ממש לא מומלץ לבצע הדברת טרמיטים בשיטת עשה זאת בעצמך, אלא לקרוא למדביר מנוסה, מקצועי ומיומן.

הדברת טרמיטים – למה אנחנו ?

לחברתנו מדבירים ותיקים בעלי ידע וניסיון עם כל סוגי המזיקים. אנו מחזיקים בכל הרישיונות לרבות רישיון מדביר בדירות, רישיון מדביר במבנים ובשטח פתוח, רישיון מדביר 1016 ורישיון איוד. אנו עובדים על פי כל התקנים והוראות הבטיחות ללא יוצא מן הכלל ודואגים קודם כל לבריאותם ושלומכם האישי. אנו מעניקים לקהל לקוחותנו 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים.
בנוסף:

  • כשמדובר בהדברת טרמיטים של בתי עסק ומפעלים אנו ממפים את המבנה ואת המרחב המקיף אותו במטרה ליצור מפת הדברה מקצועית ומדויקת.
  • בסיום טיפול בטרמיטים, כל לקוח מקבל תיק הדברה מעודכן בו קיים כל המידע הנחוץ לו על פי התקן.
  • אנו מבצעים הדברה במפעלים, מסעדות, מרכזים מסחריים, מרכזי קניות, אולמות וגני אירועים, וילות, בתים פרטיים ודירות ברחבי הארץ.
  • אנו פועלים בפריסה ארצית ויותר מנשמח להגיע גם אליכם.

לפרטים ומידע נוסף אודות הדברת טרמיטים והסבר על התהליך עצמו, צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות.