רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בשטחים ציבוריים

אם אתם סובלים ממכת טרמיטים בשטח ציבורי, הגעתם לחברת ההדברה המובילה בישראל בהדברות טרמיטים. אולי זה נשמע קצת מוזר, אך בשונה מהדברות רבות אחרות, הדברת טרמיטים דורשת ידע רב, ניסיון, דיוק ומקצועיות. 

לרוב מדובר בהדברה שמתבצעת בכמה שלבים ולכן בין אם מדובר במכת טרמיטים ובין אם הדברה לצורך מניעה, מומלץ לבחור את מי שיש לו הניסיון בכך. חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון של למעלה מ-30 בתחום ההדברות. אם יש לכם חשד ולו הקטן ביותר שבשטח בו אתם נמצאים יש טרמיטים, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם. כשמדובר בטרמיטים, קצב ההתרבות שלהם גבוה מאוד ולכן אין זמן לבזבז.

כיצד מבצעים הדברת טרמיטים בשטחים ציבוריים?

קיים הבדל בין הדברת טרמיטים בתוך בית פרטי או דירה, לבין הדברת טרמיטים בשטח ציבורי. בשטח ציבורי קשה עד בלתי אפשרי לאתר את המושבה שלה הטרמיטים. לעתים מדובר בכמה מושבות ולכן הפתרון היחיד הוא ליצור מצב של מעטפת הגנה סביב המבנה הציבורי וגם בתוך המבנה עצמו. בסופו של דבר אנחנו רוצים להיפטר מהטרמיטים גם במעמקי האדמה שם הם מקבלים את הויטמינים להם הם זקוקים כדי להתקיים וגם בתוך מוצרי העץ מהם הטרמיטים ניזונים.

תהליך ההדברה של הטרמיטים בשטחים ציבורים כולל קידוח חורים ברווחים קבועים של שני מילימטרים כל חור. את תהליך ההקידוח מומחה ההדברה מבצעים גם בתוך וגם מבחוץ לבמנה, כאמור במטרהל ליצור מעטפת הגנה. לאחר שקדחנו את כל החורים, ניתן להחדיר חומרים מיוחדים הממיתים את הטרמיטים על ידי פגיעה במערכת העיכול שלהם. את החומר מחדירים לתוך החורים בלחץ מאוד גבוה. למעשה, בסופו של דבר לאחר כמה שבועות, גם טרמיטים שלא באו במגע ישיר עם הרעל מתים. בעיקרון, ההבדל בין הדברה טרמיטים בשטח ציבורי לבין הדברת טרמיטים בשטח פרטי הוא בכך ששטח ציבורי נחשב גדול יותר, לכן ההדברה מורכבת הרבה יותר.

איך אפשר לזהות טרמיטים?

יש כל מיני סימנים שיכולים לעזור לכם להבין האם אכן מדובר בטרמיטים ולא בחרק אחר. הסימן הראשון והוא הבולט ביותר אלו הן הכנפיים של הטרמיטים. סימן זה מופיע בעונות מעבר בלבד, אז הטרמיטים יוצאים למעוף הכלולות שלהם ואז הכנפיים נושרות. עוד סימן שמעיד על הימצאותם של טרמיטים במרחב הפרטי או הציבורי הוא שבילים שהטרמיטים מייצרים בעצמם. הם בונים את השבילים בכדי ליצור לעצמם מסלולים קלים שיובילו אותם מהמושבה למקומות שבהם יש עץ מהם הם ניזונים. לרוב השבילים ממוקמים קרוב לקירות.

חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים בכל סוגי האזורים: פרטיים, ציבוריים, פנימיים או חיצוניים. אנו מעניקים לקהל הלקוחות שלנו חמש שנות אחריות על הדברת טרמיטים. שילוב בין ידע, ניסיון ומקצועיות הם המפתח להדברת טרמיטים מוצלחת.