רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים בגני ילדים

טרמיטים בגני ילדים זו ללא כל ספק מכה שקשה מאוד להיפטר ממנה. הטרמיטים מתרבים בקצב מסחרר ויכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לרכוש. ברוב המקרים, הטרמיטים נמצאים בסמוך לגן הילדים והמושבה שלהם נמצאת ממש מתחת לאדמה, משהו כמו 4-6 מטרים בתוכה. שם הם מתרבים

הטרמיטים בגני ילדים ובכלל ניזונים מעץ ומחומר התאית. הם יכולים להיות בארונות שבתוך הגן, במשקופים, בדלתות ובכל מקום אחר שעשוי מעץ אפילו בתוך הספרים. במקרים חריגים הם יכולים לגרום נזק לחוטי חשמל ואפילו לצינורות שבתוך מערכת המים והביוב. זה האוכל והמים שלהם. כדי להיפטר מהטרמיטים, צריכים להזמין הדברה מקצועית. לא כל מדביר מוסמך לבצע הדברת טרמיטים. חשוב להבין שההדברה עצמה איננה מסוכנת לא למבוגרים ולא לילדים, אבל כמובן שעדיף לעשות אותה בשעה שהגן אינו פעיל כמו למשל ביום חופש או אחר הצהריים שהילדים חוזרים הביתה.

האם הטרמיטים יכולים לפגוע בילדים?

ממש לא. טרמיטים לא פוגעים בבני אדם,  הם לא מעבירים מחלות והם גם לא עוקצים. הם פשוט רוצים את העץ שיש לכם בגן. לכן, אם אתם חושדים בהימצאותם מומלץ להזמין מדביר כמה שיותר מהר.

איך תמנעו הופעה של טרמיטים בגן הילדים?

ובכן, יש כמה דרכים למנוע הופעה והתרבות של הטרמיטים. טרמיטים לא יכולים לשרוד זמן רב ללא מים. אם אין להם מקור מים נגיש, הם לא יכולים להתרבות. לכן, אם אתם מזהים שיש נזילה או מקור מים עומד בסמוך לגן או בתוך הגן, אתם חייבים לתקן את הנזילה כמה שיותר מהר ולהיפטר מהמים.
תיקון של ברז דולף, נזילה מהמזגן או מכל מקום אחר מסייעת להפחית את הסיכוי להימצאות של טרמיטים. בנוסף, מקורות של עץ יגרמו גם כן להתרבות של הטרמיטים. לכן, שימו לב שאין כל מיני שאריות של עץ או גזם או קרטונים בסמוך לגן. עצים שמונחים על האדמה הם ללא ספק מקור התזונה המרכזי עבור טרמיטים. אם אתם משפצים את הגן או מחדשים אותו, כדאי שלא לבחור בקירות גבס שמהווים גם כן מגנט עבור הטרמיטים.

לא בטוחים שיש טרמיטים בגן? הנה כמה סימנים

הסימן הראשון והבולט ביותר הוא הימצאות של מחילות בוץ אותן מייצרים לעצמם הטרמיטים במטרה לעבור מהחלק החיצוני של החצר פנימה או לתוך הרהיטים והמשקופים אשר עשויים מעץ. בנוסף, בעונות המעבר בזמן מעוף הכלולות הטרמיטים משילים את הכנפיים שלהם וזה עוד סימן מובהק להימצאות של טרמיטים. בכל מקרה, אם אתם לא בטוחים שיש טרמיטים בגן הילדים, הדרך הטובה ביותר למנוע את ההתרבות שלהם היא פשוט להזמין מדביר מקצועי.

איך מתבצעת ההדברה בפועל?

כדי שההדברה תהיה יעילה חייבים לייצר מעטפת הגנה סביב כל הגן גם מבחוץ וגם מבפנים. מכיון ואין אנו יכולים לדעת היכן ממוקמת המושבה שלהם, זו הדרך הטובה ביותר. לכן, אנו בחברת אגרנט ארנון דוגלים בהדברה בשיטת קידוח. אנו מבצעים חורים קטנים סביב כל הגן במרחקים שווים זה מזה.
לתוך החורים הללו אנו מחדירים חומר רעיל בלחץ גבוה אשר מזיק למערכת העיכול של הטרמיטים וממית אותם בהדרגה. שיטה זו הוכחה כשיטה הטובה ביותר ולכן אנו מעניקים ללקוחות שלנו 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים במקומות ציבוריים ופרטיים גם כן. ההדברה לא רק מסייעת להמית את כל הטרמיטים, אלא מונעת את חזרתם.
לפרטים נוספים אודות הדברת טרמיטים, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה על כל שאלה או בקשה.