רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים בקירות הבית

הטרמיטים ידועים בתור אחד ממיני המזיקים הבעייתיים ביותר עבור המרחב הביתי בשל הנזק הרב לו הם גורמים ברחבי הבית. הטרמיטים, שידועים בתור מזיקים שאוהבים סביבה חמה ולחה, מוצאים אצלנו בארץ סביבה אידיאלית לקינון ולכן הם נחשבים לתופעה נפוצה יחסית בארצנו. 
.
הטרמיטים מסוגלים להסב נזק רב לבית שלנו על ידי אכילת רכיבי העץ והגבס, בין אם אלו הקירות או הרהיטים. רבים חושבים שהטרמיטים נמצאים רק מתחת לאדמה אבל בהחלט ישנם קיני טרמיטים בקירות הבית במקום שהינו נגוע בטרמיטים.
\
הטרמיטים עושים את דרכם לתוך הבית מבחוץ, כמובן, וחודרים דרך מקומות נוחים אל תוך הבית כמו, למשל, דרך החריצים שבין הריצוף, דרך המשקופים או דרך קירות גבס. משם הם מוצאים את דרכם אל רהיטי וקירות העץ, מכרסמים אותם בכדי לקבל את התאית לה הם זקוקים וחוזרים למקום הקינון שלהם למשך מספר ימים עד שהם צריכים לצאת לאכול שוב. לכן, סביר מאוד שאם הבית שלכם נגוע בטרמיטים שיהיו לכם טרמיטים בקירות הבית, שם הם מסתתרים בין הארוחות.

כיצד נגלה טרמיטים?

ישנן מספר דרכים לאתר טרמיטים, כולל שימוש באמצעים לאיתור טרמיטים, אך ניתן לגלות את הטרמיטים לפני שהם חודרים אל הבית שלנו על ידי דיווח של בית שכן על מכת טרמיטים או על ידי איתור מושבת טרמיטים בקרבת מקום לבית שלנו. במידה ואיתרנו מושבה בדמות התרוממות חול מן הקרקע לגובה רב, כדאי מאוד לקרוא למדביר שמתמחה בהדברת טרמיטים. המדביר, לפי מיקום המושבה שלהם, יבנה מעטפת רעל סביב הבית שלכם אותה הוא יחדיר ללב האדמה, דרכה הטרמיטים עושים את הדרך אל תוך הבית שלכם למעשה.
\
מעטפת ההגנה שייצור המדביר סביב הבית שלכם עתידה לגרום לכך שטרמיטים לא יוכלו להיכנס אל תוך הבית שלכם ויעברו ממנו הלאה. במידה וגיליתם טרמיטים באיחור, על ידי סימני כרסום ברהיטי העץ או על ידי גילוי שבילי בוץ וחול בבית שלכם, עליכם לקרוא למדביר בהקדם האפשרי שכן הטרמיטים נמצאים אצלכם בבית. במצב שכזה יקח לכם מספר שבועות או חודשים להיפתר מהם לגמרי וההדברה תיעשה באותה שיטה של מעטפת רעל כאשר הפריטים שנמצאים בתוך הבית שלכם יכלאו בתוכו ולא יוכלו לחדור לקן ולקבל ויטמינים חיוניים מן המלכה בשביל להמשיך לחיות.

הזמנת מדביר נגד טרמיטים

אז כפי שהבנתם, להזמנת המדביר בהקדם בכל נושא של הדברת טרמיטים יש חשיבות רבה, כך שאם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים בקירות הבית או מתחת לרצפה, כדאי לקרוא למדביר מיד בשביל לבחון את הנושא לעומק ולטפל בו במידה ואכן הוא קיים אצלכם בבית. אנחנו באגרנט ארנון מתמחים בכלל ההדברות ובהגברת טרמיטים בפרט. אנו נשמח לעזור לכם בכל הקשור בייעוץ והדברה של הטרמיטים במרחב הביתי.