רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

למה חשוב לבצע הדברת טרמיטים

 לקוחות רבים שואלים אותנו למה חשוב לבצע הדברת טרמיטים ומהן הסכנות שהטרמיטים מביאים איתם שכל כך קריטי לבצע את ההדברה הזו. 
\\
ראשית נסביר שבדרך כלל מי שסובל יותר מבעיות טרמיטים הם בתים פרטיים צמודי קרקע, שכן הקרבה לקרקע פה מהווה פקטור מרכזי. הטרמיטים עצמם חיים במושבות שנמצאות מתחת לקרקע בעומק של כמה מטרים, אך יכולים לקבוע מקום מגורים זמני בקן שנמצא בתוך הבית שלנו, מתחת לרצפה, במשקופי הבית וכדומה. בתור מזיקים, הטרמיטים הם ככל הנראה המזיקים הכי מסוכנים שיכולים לחיות במרחב הביתי שלנו, לאו דווקא בגלל שהם מזיקים לנו באופן ישיר, להפך. למעשה, הטרמיטים אינם מזיקים לנו בני האדם כלל, הם לא עוקצים או גורמים לגירודים בקרב בני האדם. הסכנה העיקרית כאשר אנו מנסים להסביר למה חשוב לבצע הדברת טרמיטים היא לאור העובדה שהם מסוגלים לגרום לנזק בלתי הפיך לבית שלנו ולרהיטים שלנו על ידי כך שהם פשוט מכרסמים את העץ. כרסום העץ למעשה נותן לטרמיטים תאית שהוא חומר נחוץ עבורן בכדי להמשיך ולהתקיים.
\\

כיצד נבצע הדברת טרמיטים?

אחרי שהבנו למה חשוב לבצע הדברת טרמיטים כעת חשוב להבין כיצד נבצע אותה, שכן הדברת טרמיטים היא מאוד שונה ביחס לכל סוגי הדברות האחרות אותן אנו מכירים. בניגוד לרוב ההדברות שמתבצעות באמצעות ריסוס של השטח, בכדי להתגבר על בעיית הטרמיטים לטווח הארוך עלינו לבצע קדיחה סביב הבית במספר נקודות אל לב האדמה באמצעות מקדחה ייחודית ואליה אנו מחדירים את הרעל נגד הטרמיטים. כך למעשה המדביר יוצר מעטפת ייעודית של רעל סביב הבית שיש לו מטרה עיקרית. המטרה של ההדברה במידה ואנו לא סובלים מבעיה של טרמיטים היא למנוע כניסה של טרמיטים אל תוך הבית. במידה ויש לנו טרמיטים בבית אז קודם כל המזיקים שנמצאים בתוך הבית לא יוכלו לצאת ממנו חזרה אל המושבה שלהם ולקבל את הוויטמינים להם הם זקוקים מן המלכה של המושבה וכך הם ימותו ופריטים חדשים כמובן לא יוכלו להיכנס אל תוך הבית.

מה חשוב לדעת על הדברת טרמיטים?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדעת על הדברת טרמיטים הוא שהמלאכה היא מאוד מורכבת ולכן חשוב מאוד שמי שיבצע אותה יתמחה ויהיה בעל ניסיון בסוג זה של הדברה. מעבר לכך, ייתכן והתהליך של ההדברה ייקח זמן שיכול להגיע עד לכדי שלושה חודשים לעיתים, שכן לוקח זמן עד שאנו נפתרים באופן מוחלט מהטרמיטים וייתכן אף שנצטרך שהמדביר יגיע אלינו פעם נוספת לביצוע תחזוקה להדברה, דבר שבגינו מדבירים רבים נותנים אחריות של כמה שנים על הדברת טרמיטים. אנחנו בחברת אגרנט ארנון נשמח לסייע לכם בביצוע הדברת הטרמיטים בבית שלכם או לבצע הדברה מונעת בכדי שלא תסבלו מטרמיטים.