רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

האם טרמיטים מסוכנים?

אחת השאלות שעולות שוב ושוב היא האם טרמיטים מסוכנים. אז הפעם בחרנו להתעמק קצת בנושא ולהבין מיהם הטרמיטים ולמה הם יכולים לגרום

מיהם הטרמיטים?

טרמיטים הם סוג של חרקים קטנים בצבע לבן או חום דהוי והם מאוד מזכירים במראה שלהם נמלים. יש כל מיני סוגים של טרמיטים ובישראל הם נפוצים באזורים שונים, בעיקר כאלה עם אחוזי לחות גבוהים כמו במישור החוף למשל.

הם ניזונים מעץ או רכיבים אחרים העשויים מעץ כמו נייר למשל וזה בעצם הנזק העיקרי שהם יכולים לגרום לו – ברכוש שלנו. הם יכולים להיכנס ממש אל תוך הרהיטים, המשקופים, רצפת פרקט, ארונות, משקופים וכל מה שעשוי מעץ. למעשה, הם אפילו יכולים להגיע לשטרות של כסף ומסמכים חשובים.

איפה הם חיים?

הטרמיטים חיים במושבות מתחת לאדמה ושם הם גם מתרבים. הם מאוד קטנים ולכן ברוב המקרים לא באמת ניתן לראות אותם אלא לזהות אותם דרך סימנים שהם משאירים בדרך. אחת הסיבות לכך שהם גורמים לנזק כל כך גדול ברכוש, היא שהם מתרבים בכמות מאוד גדולה ויכולים לחיות במושבות הללו למשך זמן רב מאוד. מושבה אחת יכולה להכיל מאות אלפי טרמיטים.

המטרה שלהם היא להתרבות ולבנות עוד ועוד מושבות ככה שאם אתם סובלים ממכה של טרמיטים, חייבים לנקוט בכל האמצעים כדי לחסל את המושבה עצמה, אחרת הם ישובו פעם אחר פעם.

האם הם מסוכנים לבני אדם? 

לא. טרמיטים אינם מסוכנים לבני אדם. אין להם כל עניין בנו והם גם לא יכולים להעביר לנו מחלות. הם מחפשים להסתתר דווקא והם נמצאים בכלל בתוך המרצפות, הקירות והמשקופים. לעתים רחוקות הם גורמים למפגע תברואתי אבל זה מאוד נדיר.

כאמור, טרמיטים גורמים לנזק בעיקר לרהיטים שלנו. דבר נוסף שהם מסוגלים לעשות זה לגרום נזק לכבלי חשמלי וצינורות. לטרמיטים יש צבתות חזקות ושיניים, ואם הם מכרסמים את הצינורות שעשויים מפלסטיק, הרבה פעמים זה יכול לגרום לכל מיני נזילות ובעיות חשמל.

איך הם מגיעים לרהיטים?

הטרמיטים בונים לעצמם מחילות ודרכן הם בעצם סוללים להן את הדרך אל תוך הבית. למעשה זו גם אחת הדרכים לזהות שיש מכת טרמיטים בבית ולהבין שאכן מדובר בטרמיטים.

דרך נוספת שניתן לזהות אותם היא על ידי שאריות של כנפיים או כאשר אנחנו מקישים על הרהיטים ומרגישים שהם חלולים. נוכל אפילו להצמיד את האוזן לתוך הרהיטים ולפעמים לשמוע את הטרמיטים מכרסמים את הרהיטים או המשקופים שלנו.

חוששים כי הטרמיטים הגיעו לבקר? אין זמן לבזבז! הזמינו הדברה

לזמן יש אפקט מאוד משמעותי בהדברת טרמיטים וככל שתקדימו תרופה למכה, כך תמנעו התרבות שלהם. חברת ההדברה אגרנט ארנון בעל ניסיון רב שנים בכל סוגי הדברות המזיקים.

אנו מעניקים פתרונות מתקדמים להדברת טרמיטים ומתחייבים לחמש שנות אחריות. צברנו ניסיון וידע רבים במהלך השנים כאשר אנו מקפידים לבצע את ההדברה בצורה מקצועית, יסודית ויעילה ללא כל פשרות. ההדברה מתבצעת בשיטת קידוח היוצרת מעטפת הגנה סביב הבית והגינה.

החורים הינם קטנים ובקושי נראים לעין ונסתמים על ידי המדבירים שלנו בקלות מיד בסיום ההדברה. החומר הרעיל מוחדר אל תוך החורים ככה שהוא חודר אל תוך הרהיטים, הרצפה ומגיע עד למושבות של הטרמיטים מה שבעצם גורם לחיסול המושבה ומונע חזרה שלהם.

לפרטים נוספים אודות הדברת טרמיטים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מהיר ולהגיע ישירות אליכם תוך זמן קצר עם פתרון מצוין למכת הטרמיטים בהתחייבות.