רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים הדברה עצמית – האם שווה לקחת את הסיכון?

חוששים שאתם חולקים את הבית עם טרמיטים? מעוניינים בפתרון מהיר ויעיל לבעיה? אנחנו כאן עבורכם!

אנו בחברת אגרנט ארנון נשמח לספק לכם מידע מקצועי לגבי טרמיטים הדברה עצמית וכמובן להציע לכם שירותי הדברה מקצועיים ואמינים. אנו מחזיקים בוותק וניסיון עשיר בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים.

טרמיטים הדברה עצמית - האם שווה לקחת את הסיכון?

מה חשוב לדעת לגבי טרמיטים הדברה עצמית?

חשוב לזכור כי ישנו הבדל עצום בין הדברה מקצועית הנעשית על ידי חברה שמתמחה בתחום, לבין הדברה עצמית. הדבר בא לידי ביטוי הן בעוצמת חומרי ההדברה והן בידע והניסיון של אנשי המקצוע.

חשוב להבין כי אומנם הדברה עצמית יכולה לספק לכם פתרון לטווח הקצר, אך אין ספק כי הטרמיטים יחזרו.

כדאי להבין את החשיבות של הדברה מקצועית ואיכותית של הטרמיטים, מאחר ומדובר על מזיקים שעלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לבית שלכם. הטרמיטים, בניגוד לחרקים אחרים העלולים לחלוק איתכם את הבית, ניזונים מתאית המצויה בעץ.

לכן כל רהיט וכל פריט העשוי מעץ עלול להפוך לארוחה. הדבר יוביל להרס מוחלט של הרהיטים, הדלתות והמשקופים בבית.

במידה והשקעתם ברצפת עץ, ככל הנראה שהיא תהפוך לארוחת צהרים. לכן חשוב לטפל בבעיה מוקדם ככל הניתן, על מנת להימנע מנזק נרחב בכל חלקי הבית.

טרמיטים הדברה עצמית לעומת הדברה מקצועית

הדברה מקצועית תאפשר לכם להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד, מאחר וההדברה אינה מבוססת על ריסוס, אלא על קידוח בכל חלקי הבית. מאחר והקן של הטרמיטים מצוי בעומק האדמה, לא ניתן לאתר ולרסס אותו.

לכן הפתרון היעיל ביותר כולל קידוח בתוך מרצפות הבית, במטרה להחדיר לשם רעל, שיגיע לקן. הדבר יבטיח לכם פתרון מקיף ויעיל לבעיה, מאחר וזוהי הדרך היחידה להגיע לעשרות אלפי הטרמיטים החיים יחדיו במושבה מתחת לרצפה שלכם.

לעומת זאת, באמצעות ריסוס ניתן להרוג אך ורק טרמיטים אחדים, בעוד ששאר המושבה נשארת בריאה ושלמה בתוך הקן.

לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית ואמינה המתמחה בהדברת טרמיטים, מאחר וזוהי הדרך היחידה להבטיח לעצמכם פתרון מקיף לבעיה. יש לוודא כי החברה משתמשת בשיטת הדברה המבוססת על קידוח, במטרה ליהנות מפתרון ההדברה היעיל ביותר בשוק.

הדברת טרמיטים – נקודות חשובות

הדברה מקצועית נגד טרמיטים תבטיח לכם שקט נפשי ובית נקי מטרמיטים תוך חודש עד ארבעה חודשים. ההדברה עצמה אינה רעילה לאנשים, אך מומלץ עבור אנשים עם אסתמה, נשים בהיריון, חיות מחמד וילדים לצאת מהבית למשך שעה.

ההדברה מייצרת מעטפת רעילה עבור הטרמיטים, במטרה למנוע כניסה של הטרמיטים לתוך הבית ויציאה של הטרמיטים המצויים בבית אל החוץ.

מאחר והטרמיטים אינם מסוגלים לחיות יותר משלושה חודשים ללא הורמונים שמופקים ע"י המלכה, אין ספק כי הם לא ישרדו, גם אם הם לא יגעו ברעל.

אנו בחברת אגרנט ארנון נשמח לספק לכם שירותי הדברת טרמיטים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו משלבים תחנות האכלה מסוג גנסיס עם רעל בשם "טוטאל" המוחדר לתוך הרצפה באמצעות קידוח. צרו קשר!