רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בשוק המוסדי

לצערנוטרמיטים לא עושים הבחנה בין סוגי בניינים או מבניםהם מגיעים כמעט לכל מקום בו הם ניזונים ויכולים להתרבותבמה שונה הדברת טרמיטים בשוק המוסדי לשוק הפרטי?
לצערנו, טרמיטים לא עושים הבחנה בין סוגי בניינים או מבנים. הם מגיעים כמעט לכל מקום בו הם ניזונים ויכולים להתרבות. הטרמיטים הם חרקים דמויי נמלים אשר ניזונים מעץ ומתאית. הם מתרבים בלב האדמה ושם גם נמצאת הממלכה שלהם.
כדי שהם יוכלו להמשיך לחיות, הם זקוקים לסוג של הורמון שהם מקבלים רק בממלכה עצמה אבל התזונה שלהם היא כאמור מחוצה לה, מהעץ אשר נמצא בתוך המבנים ברהיטים, במשקופים ואפילו בנייר. הדברת טרמיטים נעשית הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי.
בשוק הפרטי מדובר כמובן בבתים פרטיים צמודי קרקע, דירות ווילות. לעומת זאת, הדברת טרמיטים בשוק המוסדי מתבצעת בבתי ספר, גני ילדים, בתי חולים, מוסדות סיעודיים, בתי אבות, מפעלים, ארגונים, משרדים ממשלתיים, מסעדות, בתי קפה, מבני אחסון תעשייתיים, מרכזי קניות וכדומה.

במה שונה הדברת טרמיטים בשוק המוסדי לשוק הפרטי?

ראשית כל, חשוב להבין את המהות של תהליך הדברת הטרמיטים. אין אנו יכולים לזהות את מקום המושבה המדויק, זאת משום שהטרמיטים נמצאים משהו כמו חמישה מטר בתוך האדמה. זו הסיבה שההדברה היעילה ביותר כוללת יצירת מעטפת הכנה בתוך ומחוץ למבנה. כלומר, מומחה בהדברת טרמיטים נכנס אל תוך המבנה, מבצע קידוחים קטנטנים בתוך הרצפה וליד המשקופים בהם יש סימנים להופעה של טרמיטים.
לאחר מכן, אל תוך החורים הקטנים הללו מחדירים בלחץ מאוד גבוה את החומר שמחסל את הטרמיטים לחלוטין ופוגע במערכת העצבים שלהם. לאט לאט, בהדרגה נחסמת הכניסה והיציאה של הטרמיטים, הרעל מגיע גם למושבה עצמה ואז כל הטרמיטים מתחסלים.
כמובן, שיש עוד כל מיני דרכים לבצע הדברה של טרמיטים אבל עם השנים שיטה זו הוכחה כשיטה היעילה ביותר, זו שעובדת הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. ההבדל היחיד בין הדברת טרמיטים בשוק המוסדי לבין הדברת טרמיטים בשוק הפרטי, הוא שבעצם השטח במבנים בשוק המוסדי הם לרוב הרבה יותר גדולים ואז מעטפת ההגנה שאנחנו צריכים ליצור, גדולה יותר. החורים מתפרסים על פני שטח גדול יותר במטרה שההדברה אכן תהיה יעילה.

הדברת טרמיטים עושים רק עם המקצוענים

חשוב להבין ולזכור כי הדברת טרמיטים היא הדברה מורכבת, גם משום שלא פשוט לחסל את הטרמיטים לגמרי וגם משום שנדרש ידע מקצועי אמיתי לבצע את התהליך. כבר למעלה מ-30 שנה שחברת אגרנט ארנון עוסקת בתחום הדברת מזיקים. המדבירים שלנו שולטים היטב בשיטות ההדברה השונות ואנו עובדים עם כל סוגי החומרים ומחזיקים בכל הרישיונות על פי החוק. השילוב בין ידע נרחב בתחום המזיקים וההדברה, מקצועיות ומעבר הכשרות בתחום, הופכות אותנו לחברה המובילה בישראל בתחום ההדברות.
יש לנו שתי מטרות עיקריות בעבודתנו: האחת לסייע לכם להיפטר מהמזיק תוך זמן קצר וביעילות. השנייה, לשפר את שוק ההדברות, להוסיף לידע הקיים והכל תוך עמידה בתקנים ישראליים ובינלאומיים מחמירים ועבודה עם שיטות ההדברה המתקדמות ביותר בעולם.
אנו החברה היחידה בישראל שמעניקה לקהל הלקוחות שלה 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים והסיבה לכך היא משום שההדברה שלנו יעילה ופשוט עושה את העבודה. אנו מחזיקים ברישיון מדביר מסוג 1016. לפרטים נוספים אודות הדברת טרמיטים בשוק המוסדי או הפרטי, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר, בטלפון 1700-500-554 או בקישור מהיר לרשת הוואטסאפ ונשמח לענות לכם על כל השאלות תוך זמן קצר.