רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים על ידי צנרת

שאלתם את עצמכם מה הקשר בין טרמיטים וצינורות? מדוע בעצם מדבירים טרמיטים בעזרת שימוש בצנרת ואיך השיטה הזו מסלקת את הטרמיטים מביתכם או מבית העסק שלכם לפחות לחמש השנים הבאות?

אז בואו נתחיל…

בעוד יש בעלי חיים שכולנו אוהבים כמו כלבים, חתולים, ציפורים, סוסים, אחרים מוגדרים כמזיקים והם ממש לא מוזמנים לביקור.  למרות זאת, הם עדיין מגיעים אלינו, הרי כולנו מכירים את ההתמודדות עם נמלים, ג‘וקים ואפילו נחשים. אבל יש מזיקים שאנחנו לא תמיד רואים אותם ולכן המשימה להרחיק אותם מביתנו מאתגרת אפילו יותר. טרמיטים הם דוגמה מצוינת לכך.
העניין עם טרמיטים הוא שזה לא מספיק רק לבצע הדברה רגילה, משום שהמושבה שלהם, שם הם מתרבים בכמויות אדירות, נמצאת דווקא מחוץ לבית שלכם ומתחת לאדמה. הם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך למשקופים מעץ, רצפת פרקט, ארונות ורהיטים שעשויים מעץ, פרגולות – בקיצור כל מה שעשוי מעץ.

ואיך אפשר להבין שזה באמת טרמיטים?

בשונה מנמלים, טרמיטים קצת יותר קשה לזהות. יחד עם זאת, אם אתם מזהים קילופים של עץ, סוג של נסורת כזו באזור של הרהיטים או שיש חורים קטנים ברהיטים או במשקופים, יש סבירות גבוהה שדובר בטרמיטים. דרך נוספת לזהות אותם היא על ידי שבילי בוץ שהם מייצרים במטרה להיכנס מהחלק החיצוני לחלק הפנימי של הבית.

וכעת לצינורות

יש שני סוגים של הדברות טרמיטים בעזרת צנרת:
1. הדברת טרמיטים בעזרת צינורות לפני שעוברים לבית חדש – אתם צפויים לעבור לבית או דירה חדשים, אנו ממליצים לכם לבצע הדברת טרמיטים לפני שמניחים את הריצוף, הקרמיקה או הפרקט. מתחת לריצוף, המדבירים שלנו מחדירים מאין צינורות קטנטנים ובתוכם שמים את החומר הרעיל שממית את הטרמיטים. מדובר באחת משיטות ההדברה הכי יעילות. למעשה, מדובר בסוג של טיפול מונע ואתם מכסים את עצמכם ממכת טרמיטים עתידית.
2. הדברת טרמיטים בעזרת צינורות בבית קיים שסובל ממכת טרמיטים – במידה והטרמיטים הגיעו לביקור אבל אתם מתגוררים בבית, עדין ניתן לבצע הדברה יעילה מאוד. חשוב להבין, שכדי להחדיר את הצינורות עם החומר שגורם לטרמיטים ולממלכה כולה להיעלם מהשטח, חייבים לבצע קידוח מסביב לכל הבית ולייצר רשת הגנתית סביב הבית. הסיבה שעושים את זה כך, היא משום שלא ניתן לאתר את מקור הממלכה וכל עוד היא לא תחוסל, הטרמיטים ימשיכו לבקר. לאחר שמבצעים את הקידוח מחדירים מאין צינורות דקיקים בהם יש את החומר. עם הזמן, הטרמיטים יבואו במגע עם החומר וכאשר הם יחזרו את דרכם לממלכה, כל שאר הטרמיטים יבואו במגע גם כן ואז זה יביא בשלבים לחיסול מלא של כל הממלכה. מדובר בשיטה היעילה ביותר ותוך זמן קצר תוכלו ליהנות משטח נקי וסטרילי ללא טרמיטים ולחזור לשגרת החיים שלכם. מכיון והחומר עובר לצינורות דרך הריצוף, אתם לא מרגישים את הריח כמעט.
חברת ”אגרנט ארנון" פיתחה שיטה ייחודית המסייעת לנו להיפטר מהטרמיטים לתקופה ממושכת, לפעמים אפילו לתמיד. אנו מעניקים לקהל לקוחותנו 5 שנות אחריות על ההדברה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר, בטלפון 1-700-500-554 ואנו נשמח לסייע לכם, לענות על כל השאלות שלכם ולהגיע ישירות לביתכם או לבית העסק במטרה לטפל בבית מהשורה.
אנו עובדים עם המדבירים המקצועיים והמנוסים ביותר בישראל עם 26 שנות ותק. אנו מקפידים לעבוד אך ורק לפי התקן ומחזיקים ברישיון מדביר מסוג 1016.