רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בראשון לציון

מחפשים חברה מקצועית המבצעת הדברת טרמיטים בראשון לציוןהגעתם בדיוק למקום הנכוןחברת ארגנט – ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים באחריות לחמש שניםאנו פעילים בשוק ההדברות שנים רבותמחזיקים בכל סוגי הרישיונות הנדרשים לעסוק בתחום ובעלי ניסיון וידע עשירבמאמר הבא נציג בפניכם ידע מקצועי שיסייע לכם להבין מיהם בכלל הטרמיטיםממה הם ניזונים ומה צריך לעשות כדי להיפטר מהם אחת ולתמיד.

אז מיהם בכלל הטרמיטים?

טרמיטים הם יצורים חברתיים, דומים לנמלים וגם להם יש מלכה והם חיים בתוך ממלכה, או מה שנקרא בשפה שלנו – קן. הם מתרבים במהירות והם אוכלים רכיב מסוים בעץ שנמצא גם בקרטון. לכן, הם מצויים הרבה פעמים ברהיטי עץ, משקופים, פרקטים וכל מה שעשוי מעץ.

איך תדעו שיש לכם טרמיטים בבית?

הקן של הטרמיטים נמצא מתחת לאדמה בעומק של מטר עד חמישה מטרים. מה שהם עושים כדי להקל על עצמם, זה בעצם ליצור לעצמם קני ביניים כאלה בתוך הדירות והבתים שלנו. איך הם עושים את זה? הם פשוט בונים לעצמם שבילי בוץ שכאלה ועוברים דרכם שהם, כך הם עוברים אלינו הביתה מתוך האדמה וחוזרים חזרה. שבילי הבוץ הללו לצד ”שאריות" של כנפיים הם שני הסימנים המובהקים להופעה של טרמיטים אצלנו בבית.
בנוסף אם אתם לא בטוחים עד הסוף שמדובר בטרמיטים, חשוב לבדוק את המשקופים שהם מקור בולט להופעה של טרמיטים. גם סימנים של ריקבון בעץ יכולים להעיד על זה. במידה ואתם רואים סימנים של אכילה או כרסום, יכול מאוד שאתם סובלים ממכת טרמיטים.

איפה הבעיה?

אז כמו שאמרנו כבר, הטרמיטים הם יצורים חברתיים, כלומר הם ממש לא באים אחד אחד, אלא מה שנקרא בחבורות. הם גם לא יעצרו את האכילה שלהם עד שנטפל בבעיה מהשורש. ואיפה השורש? באדמה.

מדוע הדברה בדירה חייבת להיות כוללת ולא נקודתית?

אם נבצע הדברה נקודתית מה שנכון הוא שבאותו מקום נקודתי בו נבצע את ההדברה, הטרמיטים אמנם יחוסלו ואולי גם יפסיקו להגיע לאותו מקום, אבל הם ימשיכו לאכול משקופים ורהיטי עץ באזורים אחרים, כי יש להם גישה מלאה לבית. זוכרים? דרך שבילי הבוץ שהם יצרו לעצמם. הם חכמים… לכן הדברת טרמיטים חייבת להיות כוללת ויש לחסל הממלכה כולה!

הדברת טרמיטים בראשון לציון איך אנחנו עושים את זה?

פשוט מאוד. קודחים בהיקף הבית או הדירה חורים קטנים ברצפה בקוטר של 4 מילימטרים (רוב החברות קודחות חמישה מילימטרים). החורים הללו קטנטנים. ולא פוגעים בדירה מבחינה אסתטית. לאחר תהליך ההדברה אנו סותמים את החורים ולא נשאר מהם זכר. דרך אותם חורים מזרימים את החומר הרעיל לטרמיטים. החומר לא מחסל את הטרמיטים באותו רגע, אלא בהדרגה וכך למעשה הטרמיטים שאכלו את החומר מעבירים אותו לחבריהם הטרמיטים ולאט לאט כל הקן מתחסל. חשוב לציין שניתן להישאר בדירה בזמן ההדברה.

אז למה איתנו?

ראשית כל משום שיש לנו את הניסיון הדרוש לביצוע הדברת טרמיטים. אנו יודעים להתמודד עם מכות טרמיטים בכל סדר גודל שהוא: בדירות, בווילות, בבתים פרטיים ובבתי עסק. בנוסף, אנו עובדים בפריסה ארצית, מעניקים שירות מהיר ויעיל תוך זמן קצר מרגע ההתקשרות איתנו והכי חשוב: אחרי ההדברה אתם מקבלים אחריות לחמש שנים ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שההדברה שלנו יעילה ומקצועית, ללא עיגולי פינות וללא פשרות. אז אם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים בבית, פשוט צרו איתנו קשר ואנו נשמח להדריך אתכם בטלפון ובמידת הצורך להגיע ישירות אליכם לטפל בבעיה מהשורש.

יש לכם שאלות נוספות? צרו איתנו קשר עכשיו ונספק לכם את כל מה שאתם צריכים בהדברת טרמיטים בראשון לציון!

אם חיפשתם הדברת טרמיטים בראשון לציון, עוד יכול לעניין אתכם: