רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים עם אחריות – ככה עושים את זה נכון

הטרמיטים הם חרקי ארץ והם ניזונים בעיקר מקרטוןנייר או כל חומר אחר שיש בא תאית – חומר הנמצא בתוך העץהטרמיטים מזיקים ופוגעים במשקופיםארונות קיררהיטיםמטבחים ואפילו בקירות גבס שכן הם מצופים בסוג של קרטון משני צדדיולמעשהכל דבר אשר עשוי מעץ ומחובר לקרקעמאפשר להם לחדור דרך הרצפהלעבור דרך הקיר ולהגיע אליו.

הטרמיטים הם חרקים שלא יכולים להיות חשופים לאור. הם בדרך כלל נמצאים מתחת לרצפה, מתחת לחולות, מתחת לבלטות, בקיצור מתחת למשהו. קן של טרמיטים הוא דבר מאוד מאוד גדול. קן ממוצע נע בממוצע בגודל של בין 100 אלף יחידות ועד 2 מיליון. רוב הטרמיטים בארץ בונים את הקנים שלהם בתוך האדמה בגובה של בין מטר לעשרה מטרים. הטרמיטים הם חרקים חברותיים והם מתנהלים ממש כמו דבורים, צרעות ונמלים.

מה זה אומר?

שיש ממלכה, מלך ומלכה בתוך האדמה והמלכה תפקידה להטיל ביצים ולהפרות את הקן ולהגדילו. למעשה, המלכה מטילה ביצים כל שלוש שניות והיא חיה עד 50 שנה. אתם רק יכולים לדמיין לאיזה נזק בלתי הפיך הטרמיטים יכולים לגרום. בתוך הממלכה יש גם חיילים שהתפקיד שלהם הוא להגן על הקן ובנוסף פעמים בשנה יוצאים טרמיטים החוצה שמפרים את הקן. הפועלות הן אלה שאוכלות את העץ וגורמות לנזק.

איך טרמיטים יכולים להגיע לדירה בקומה חמישית למשל?

ובכן, כבר אמרנו שהטרמיטים באים מתוך האדמה ולכן זה נשמע לא הגיוני. הטרמיטים נמצאים בגינה ועוברים דרך היסודות של הקיר או דרך הבטון ועוברים לעץ. הם עושים את הדרך שלהם הלוך ושוב הלוך ושוב. הם מובילים את המזון לתוך הקן שלהם. יש מקרים בהם הטרמיטים בונים קן מעבר, קן ביניים שנמצא מתחת לדירה, מתחת לבלטות וכאן מתחילה הבעיה. ככה הם לא צריכים להגיע כל פעם עד הגינה למטה והם ניזונים מהעץ שנמצא איפה? נכון! אצלכם בבית.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה! חברת אגרנט – ארנון היא בין החברות המובילות בארץ. אחת הבעיות עם חברות שמבצעות הדברת טרמיטים קשורה לתהליך מצד אחד ולחומרי ההדברה מצד שני. כדי לחסל את מושבות הטרמיטים, חייבים למצוא ולאתר את הקן, בלי זה הבעיה תחזור שוב ושוב. אנו מתמחים באיתור הקן ובחיסול שלו בתהליך הנקרא קידוח. בתהליך זה אנו מבצעים חורים קטנטנים שלא פוגעים במראה האסתטי של הרצפה ומחדירים חומר מיוחד ויוצרים מעטפת רעילה המסייעת לחסל את הטרמיטים ואת המושבה לגמרי.

המדבירים המקצועיים שלנו מבצעים את תהליך ההדברה בצורה משולבת: קידוח חורים של 4 מילימטרים שכמעט אינו נראה לעין יחד עם פיתיונות עליהם אין אנו גובים תשלום נוסף. שיטה זו איננה פוגעת באסתטיות של הבית ונעשית בלחץ גבוה של החומר הרעיל. שיטת ההדברה של חברת אגרנט – ארנון הוכיחה את עצמה מאות אם לא אלפי פעמים ומתחייבים לחיסול טוטאלי של המושבה. ההדברה נעשית באמצעות חומר הנקרא פיפרוניל המאושר לשימוש על ידי המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות, חומר המאופיין ברעילות נמוכה אך יעיל באותה המידה.

•   5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים
•   עבודה על פי כל תקנות הבטיחות
•   הדברה יעילה ויסודית
•   החזקה בכל סוגי הרישיונות הנדרשים לעבודה בתחום
•   יעילות ועמידה בזמנים

אז אם אתם סובלים ממכת טרמיטים או אם אתם חושדים שיש אצלכם טרמיטים בבית, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או לצלצל למספר 1-700-500-554 ונשמח לסייע לכם בפתרון הבעיה במקצועיות, יסודיות ויעילות.