רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

דרכי פעולה למניעת טרמיטים

הדרך הטובה והיעילה ביותר למנוע את הופעתם של הטרמיטים מלכתחילה היא פשוט לבצע הדברת מנעהתהליך מתבצע בצורה מבוקרת וכוללת באמצעות שימוש בצינורות מיוחדים וחומר רעיל שמונע את הופעת הטרמיטים.
טרמיטים אמנם לא מזיקים לבני אדם, אבל הם בהחלט מזיקים ואפילו יכולים להיות הרסניים לרכוש שלנו. הם ניזונים מעץ ולכן כל מה שעשוי מעץ או נייר, מהווה עבורם חגיגה קולינרית של ממש.
אנשים רבים בטוחים, שממש כמו שאנחנו יכולים לטפל במזיקים אחרים כמו מקקים, יתושים או עכברים, יש לנו את היכולת לטפל בטרמיטים. אבל האמת היא, שהדברת טרמיטים היא הרבה יותר מורכבת ממה שאתם חושבים ואולי חומרים מסוימים מחסלים אותם, אבל מדובר בהדברה שיעילה אך ורק לטווח הקצר.
הסיבה לכך, היא משום שהטרמיטים נמצאים וחיים בתוך האדמה, שם בעצם נמצאת המושבה שלהם ולכן עד שהמושבה הזו לא מחוסלת לגמרי, הם יחזרו לבית שלכם שוב ושוב. כל מה שהם צריכים זה חור קטן להיכנס דרכו ישירות לתוך ביתכם ועץ. כן, מספיק שהמשקופים שלכם בבית מעץ ושיש לכם איזה ארון או שידה מעץ והטרמיטים לגמרי מסודרים. אז אם עדין אתם לא סובלים ממכת טרמיטים הנה כמה דרכי פעולה למניעת טרמיטים.

עדיין לא עברתם דירה? הבית נמצא בתהליכי בניה או שיפוץ? כדאי לבצע הדברת טרמיטים למניעה

הדרך הטובה והיעילה ביותר למנוע את הופעתם של הטרמיטים מלכתחילה היא פשוט לבצע הדברת מנע. התהליך מתבצע בצורה מבוקרת וכוללת באמצעות שימוש בצינורות מיוחדים וחומר רעיל שמונע את הופעת הטרמיטים.

אל תזניחו נזילות מים קיימות

נזילות מים או אזורים לחים ורטובים מחוץ לבית או בתוכו, מעודדים משיכה של טרמיטים. הטרמיטים מאוד אוהבים לחות והם לא יכולים לשרוד זמן רב ללא מים בכלל. לכן, אם אין להם מקור מים ואין אזורים לחים שלא מטופלים, יהיה להם הרבה יותר קשה להתרבות בבית שלכם. לכן, אם אתם מזהים שיש ברז דולף, נזילה מכל מקום שהוא, מומלץ לטפל בזה כמה שיותר מהר וכך למנוע הופעה של הטרמיטים והתרבות שלה.

עדיף כמה שפחות עץ

זה נכון שישראלים אוהבים עץ. לחומר העץ יש מגוון רחב של יתרונות עיצוביים ופרקטיים גם יחד. הוא משדר חום, יוקרה והופך את הבית לנעים לשהייה. יחד עם זאת, אם אתם לא רוצים לסבול ממכת טרמיטים, עדיף לכם למנן את השימוש בחומר, שכן התאית שבתוך העץ היא מקור התזונה העיקרי של הטרמיטים.
בתים מעץ הופכים לאחרונה יותר ויותר פופולריים, בשל היתרונות הנפלאים של העץ: זהו חומר חם, הוא משדר קרבה ואינטימיות, יוצר אווירה משפחתית בבית, הוא מבודד והוא נחשב לטרנד עיצובי חם. כמה שפחות עץ, כך יש סיכוי נמוך יותר שהטרמיטים יופיעו אצלכם בבית.

הימנעו מלאחסן עץ ליד הבית

בעיקר בבתים פרטיים, אנו נוטים לאסוף גזמי עץ. יש אפילו אנשים שעדין מחממים את הבתים שלהם עם אח עץ ואז הם אוספים עצים ליד הבית. מדובר בפיתיון מעולה לטרמיטים ולכן מאוד מומלץ להימנע מזה. אם אין לכם ברירה ואתם חייבים לאחסן עץ, מומלץ ליצור סוג של חוצץ וכך יהיה לטרמיטים הרבה יותר קשה להגיע לעץ עצמו.
לסיכום, אי אפשר לגמרי להבטיח שהפעולות הללו ימנעו הופעה של הטרמיטים, אבל אין ספק כי הן בהחלט עוזרות. סובלים ממכת טרמיטים? לא בטוחים אם הטרמיטים הגיעו לביקור אצלכם בבית? לחברת אגרנט ארנון ניסיון רב של למעלה מ-30 שנים בהדברת טרמיטים. אנו עושים שימוש בחומרי ההדברה היעילים ביותר ובציוד המשוכלל ביותר במטרה לסלק את הטרמיטים מביתכם אחת ולתמיד. אנו עובדים על פי כל התקנים ומחזיקים ברישיון מדבירים מסוג 1016. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר דרך האתר, בטלפון או בוואטסאפ ונשמח לסייע לכם.