רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים במשקוף הדלת? זה מה שניתן לעשות

טרמיטים נחשבים למזיקים אשר יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך בתוך הבית וגם מחוצה לוהם דומים מאוד לנמלים אבל הצבע שלהם שונההם מעט צהבהבים וגם יש להם כנפייםכך שדי קל לזהות אותםדרך נוספת לזהות את הטרמיטים היא באמצעות שבילי בוץ שהם מייצרים במטרה להיכנס אל תוך הדירה או הביתהטרמיטים ניזונים מרכיב הנמצא בתוך העץאם גם אתם זיהיתם טרמיטים במשקוף של הדלתזה מה שניתן לעשותאז לפני שנסביר בדיוק איך תהליך ההדברה מתבצעחשוב להבין למה הם מגיעים דווקא למשקופים.

אז ככה הטרמיטים פועלים

הטרמיטים מתנהגים ממש כמו נמלים, יש להם ממלכה עם מלכה והם מתרבים בקצב מטורף. המלכה מטילה ביצים כל יום וכך הם מתרבים להם. מה שהם עושים כדי שהממלכה תמשיך להתקיים זה בעצם יוצאים החוצה, בונים לעצמם מחילות בוץ שדרכם הם יוכלו להיכנס לבתים ולדירות. הם מחפשים איזשהו חור שדרכם הם יכולים להיכנס לתוך הדירה או הבית.  זה יכול להיות דרך מערכת החשמל, זה יכול להיות מחריץ שיש בבטון או כל חריץ אחר. הסיבה שהם מופיעים במשקופים היא משום שהמשקוף נמצא באוויר, כלומר מתחת למשקוף אין ריצוף ואז קל להם להיכנס לתוך המשקוף בלי שום בעיה, אין משהו שחוסם את הדרך שלהם לתוך המשקוף. בנוסף, הם נכנסים לתוך רהיטים העשויים מעץ ומתחילים לאכול אותם.

אז איך נפטרים מהטרמיטים אחת ולתמיד?

ובכן, מה שצריך לעשות כדי להיפטר מהטרמיטים זה לבצע הדברה כוללת אשר יוצרת שכבת הגנה לכל הבית גם מבפנים וגם מבחוץ. מה זה אומר? הטרמיטים נמצאים גם מחוץ לבית וגם מתוך הבית והם מעבירים את האוכל לאלו שנמצאים בקן בחוץ, בתוך האדמה. לכן ההשמדה צריכה להיות כפולה, אחרת לא עשינו שום דבר.
הדרך היעילה ביותר לחסל את הטרמיטים אחת ולתמיד היא באמצעות תהליך של קדיחת חורים קטנטנים ברצפה וליד המשקופים במרווח של כמה סנטימטרים מחור לחור. אנו באגרנט ארנון קודחים חורים של 4 מילימטרים ולכן הם אינם פוגעים במראה האסתטי של הבית, מה גם שאנו דואגים לסתום את החורים לאחר סיום ההדברה.
דרך החורים מחדירים בלחץ גבוה את החומר הרעיל אשר בהתחלה משמיד חלק מהטרמיטים בזמן הטיפול וחלק מתים מהחומר תוך כמה ימים. חלק מהטרמיטים מעבירים את החומר לקן שנמצא כאמור מתחת לאדמה וזה בעצם גורם להשמדה של הקן כולו.

אז למה לבחור בנו?

חברת אגרנט ארנון בע"מ מתמחה בביצוע הדברות מכל הסוגים לרבות הדברת טרמיטים, הדברת נמלים, הדברת תיקנים, הדברת עכברים ועוד. אנו מקפידים על הדברה מקצועית בשילוב חומרי ההדברה היעילים ביותר בשוק. בנוסף, חשוב לנו לעמוד בזמנים ולתת מענה מלא ללקוחות שלנו על כל המשתמע מכך.
אנו נותנים מענה טלפוני שמטרתו להרגיע אתכם עד שאחד מהמדבירים המקצועיים שלנו יגיע לביתכם או לבית העסק שלכם ויטפל בבעיה בצורה יסודית, יעילה ומקצועית. כל לקוח שלנו מקבל 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים, אז אתם יכולים להסיק את המסקנות בעצמכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד על הדברת טרמיטים ועל איך התהליך מתבצע, צלצלו אלינו למספר 1-700-500-554 או השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנו נשמח לחזור אליכם במהרה.