רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

מה חשוב לדעת על חומר להדברת טרמיטים?

חוששים שיש לכם טרמיטים בבית? מעוניינים להזמין שירותי הדברה מקצועיים ולא יודעים למי לפנות? אנחנו כאן עבורכם!

אנו בחברת אגרנט ארנון נשמח לספק לכם חומר להדברת טרמיטים לצד שיטת הדברה יעילה ואמינה. אנו פועלים בתחום שנים רבות ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים.

אנו מקפידים לעבוד עם חומרי ההדברה היעילים והבטיחותיים ביותר בתחום וכמובן לעמוד בזמנים ולספק יחס אישי לכל לקוח.

הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים – מה מעולם לא סיפרו לכם?

טרמיטים הינם חרקים קטנים הדומים לנמלים, לכן רבים קוראים להם "נמלים לבנות". למעשה מדובר על חרק שונה לחלוטין, בעל מבנה גוף ייעודי ותכונות ייחודיות.

אין זה פשוט לזהות טרמיטים באמצעות הנראות שלהם, אך ניתן לזהות בקלות את הנוכחות שלהם בבית באמצעות הסימנים שהם משאירים אחריהם.

ברוב המקרים, הטרמיטים יתקפו תחילה את דלתות הבית, לכן הסימנים הראשוניים לנוכחות טרמיטים יהיו בסביבת הדלתות והמשקופים.

הטרמיטים נוטים לבנות לעצמם תעלות העשויות מעץ לעוס, שנועדו להגן עליהם מפני קרינת השמש. תעלות אלו נראות כמו תעלות בוץ והן משמשות את הטרמיטים על מנת לנוע ברחבי הבית ולהגיע לפריטי העץ הנוספים המצויים בתוכו.

לכן אם אתם נתקלים בתעלה מסוג זה, כדאי שתפנו באופן מידי לחברה שמתמחה בתחום ההדברה.

הדברת טרמיטים באמצעות חומרי הדברה עוצמתיים ויעילים

רבים מנסים להדביר את הטרמיטים באופן עצמאי, אך מדובר על שיטה פחות יעילה ופחות מומלצת. אומנם חומרי ההדברה הבייתים יצליחו להשמיד את הטרמיטים שיבואו עימם במגע, אך כדאי לזכור כי רוב הטרמיטים חיים בתוך הקן, המצוי מתחת לאדמה. לכן גם אם תצליחו להשמיד מאות טרמיטים, קרובי המשפחה שלהם ימשיכו לחיות מתחת לרצפה שלכם.

כתוצאה מכך, כדאי לפנות לחברת הדברה שמתמחה בתחום, מאחר ובאמצעות שיטה יעילה ואמינה ניתן להשמיד את כל הקן.

השיטה כוללת יצירה של מעטפת הגנה הכוללת את פנים וחוץ הבית, באמצעות קדיחת חורים בתוך הרצפה והחדרת הרעל לתוך החורים.

הדבר ימנע מטרמיטים להיכנס לתוך שטח הבית או לצאת החוצה. מאחר והטרמיטים אינם מסוגלים לחיות יותר משלושה חודשים ללא ההורמונים המופקים על ידי המלכה, גם הטרמיטים שלא באו במגע עם הרעל ימותו עם הזמן.

הרעל עצמו נקרא "טוטאל" והוא מוחדר בלחץ לתוך חורי הקדיחה שנוצרים מסביב לבית. הרעל שבא במגע עם הטרמיטים הורס את מערכת העיכול שלהם וגורם למותם.

לסיכום,

במידה ואתם חוששים כי הבית שלכם שורץ טרמיטים כדאי שתפנו לייעוץ מקצועי. חברה שמתמחה בהדברת טרמיטים תוכל לספק לכם זיהוי וודאי של תעלות הטרמיטים וכמובן להבטיח לכם פתרון מקיף לבעיה.

יש לזכור כי לעומת חרקים אחרים, הטרמיטים מייצרים נזק מהותי לכל פריטי העץ בבית. ללא טיפול מקיף, הטרמיטים יאכלו את כל רהיטי העץ שלכם, לצד הדלתות, המשקופים והפרקט. אנחנו משלבים תחנות האכלה מסוג גנסיס עם "טוטאל" המוחדר לתוך הרצפה באמצעות קידוח. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!