רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים מכונפים

אם הגעתם לכאןכנראה שאתם מחפשים מידע מקצועי על טרמיטיםהגעתם בדיוק למקום הנכוןשכן יש לנו את כל הידעהכלים והניסיון לסייע לכם לפתור את הבעיה אחת ולתמידיש כמה בעיות מרכזיות כאשר עוסקים במזיקים כמו טרמיטים:

1. קשה מאוד לגלות שהם קיימים, שכן המושבה שלהם והמקום בו הם מתרבים נמצא מחוץ לבית, הם מסתתרים בתוך רהיטים, משקופים ורצפה – כולם עשויים מעץ.

2. ההדברה שלהם מורכב ודורשת הקמת קו הגנה מסביב לבית.

3. קשה מאוד לזהות אותם, הם אמנם דומים לנמלים, אבל גורמים לנזק הרבה יותר גדול מהן.

4. הם מתרבים בקצב מסחרר ואם לא עוצרים את המגיפה, היא מתפשטת לאזורים רבים.

קיימים סוגים רבים של טרמיטים, 7 מהם גדלים בישראל, רובם הגדול חי באזור השפלה ודרום הארץ, כאשר אחד הסוגים נקרא טרמיטים מכונפים, עליהם נסביר בפוסט הבא.

טרמיטים מכונפים – למה הם גורמים?

בשונה מסוגים אחרים, טרמיטים אלה מסוגלים לעוף. או שהם מנסים בכל פעם לעבור למושבה אחרת או שהם פשוט מבינים שיש עליהם איזשהוא איום ואז הם מתעופפים ומחפשים מקום להסתתר בו. הכנפיים לא מפריעות להם להשתלב עם חבריהם בתוך מושבה הממוקמת במעמקי האדמה, משהו כמו 5-7 מטרים בתוכה.

טרמיטים מכונפים יכולים בכל רגע נתון, לחפש בן או בת זוג ולהקים צאצאים חדשים וככה הם בעצם גורמים להרבות אדירה בחלקי הארץ השונים. ברגע שהם מייצרים את אותה מושבה ומבססים אותה, הכנפיים שלהם נושרות, כי הרי הם השיגו את מטרתם.

מדוע אנחנו רוצים להיפטר מהם?

טרמיטים באופן כללי וטרמיטים מכונפים בפרט בעצם יכולים לגרום לכל האדמה סביבה אתם מתגוררים להפוך נגועה, בשל העובדה שהם עוברים ממקום למקום. אחת הדרכים שמאפשרות לנו לזהות אותם היא כאשר הם מנשירים את הכנפיים שלהם ובעצם משאירים אותם בתור עקבות. ממש כמו גנב ששכח משהו תוך כדי שהוא מנסה לפרוץ לביתכם.

במידה וזיהיתם כנפיים כאלה, אנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר כמה שיותר מהר כדי שנוכל לבצע את ההדברה ולהקטין את הסיכון שלהם להתרבות. הם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לרהיטים, למשקופים, לרצפת עץ והם אפילו אוכלים נייר.

 

איך מתבצעת ההדברה?

ממש לא מדובר בהדברה רגילה וזו הסיבה שלא כל מדביר יכול לבצע הדברת טרמיטים וכאן גם נכנס התפקיד שלכם בתור צרכנים נבונים. הדברת טרמיטים דורשת ידע וניסיון רב בתחום.

מכיוון והטרמיטים מתרבים בתוך ממלכה הממוקמת בעומק האדמה, חייבים להחדיר את החומר שגורם לחיסול שלהם לתוך הקרקע. הדרך לעשות זאת היא רק על ידי שבונים ומייצרים סוג של שכבת הגנה מסביב לבית. במידה ומדובר בבית פרטי הבנוי על הקרקע, חובה לייצר את שכבת ההגנה הזו גם מסביב לגינה. בשלב הראשון מבצעים קידוח על ידי חורים קטנטנים (אנו באגרנט ארנון מתחייבים לכסות את החורים לאחר ההדברה, כך שלא נשאר להם זכר). בתוך החורים מכניסים מאין צינורות קטנים שכאלה שדרכם עובר החומר הרעיל. עם הזמן, כל הטרמיטים הופכים להיות נגועים בחומר והם מעבירים אותו לחבריהם הטרמיטים הנמצאים במושבה. כך, לאט לאט כל המושבה או כל המושבות מתחסלות.

למה אותנו?

1. ניסיון של למעלה מ-30 שנים בתחום ההדברה.

2. מדבירים מקצועיים ומיומנים לכל סוגי המזיקים.

3. ציוד חדשני וחומרים המותאמים באופן ספציפי לכל חרק.

4. אחריות מלאה ל-5 שנים על ההדברה.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר, בטלפון או בוואטסאפ ונשמח לתת לכם מענה לכל השאלות ולסייע לכם להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד.