רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים במכללות

הטרמיטים הינם מזיקים אשר עלולים לגרום לנזק רב ובלתי הפיך לרכוש שלנו במידה ולא מטפלים בבעיה בזמן. הם ניזונים מעץ ובשל מבנה גופם אשר רגיש מאוד לקרני השמש, הם מסתתרים בתוך תעלות הבוץ אותם הם מייצרים. לחילופים הם יכולים להימצא גם במושבה אשר נמצאת מתחת לאדמה או בתוך מוצרים העשויים מעץ לרבות פרקט עץ, תקרת עץ, רהיטים עשויים מעץ, דלתות ומשקופים.

טרמיטים, איפה אתם מסתתרים?

אחת הבעיות העיקריות עם טרמיטים, זאת בשונה למזיקים אחרים הנראים לעין היא שמאוד קשה להבין שהם בכלל קיימים בשל העובדה שהם ברוב הזמן מסתתרים ואז מה שקורה הרבה פעמים הוא שחלק ניכר מהנזק כבר נעשה. בנוסף, לא כל אחד יכול להבין שמדובר בטרמיטים. זו הסיבה שאם אתם רק חושדים שיש אצלכם במכללה טרמיטים, כדאי להזמין מומחה להדברת טרמיטים במכללות, מוסדות ציבורים, מפעלים, מסעדות, דירות ובתים פרטיים. מומחה מקצועי ידע תוך זמן קצר להבין שאכן מדובר בטרמיטים ויוכל לעבור לשלב ההדברה.

במה שונה הדברת טרמיטים מהדברת של מזיקים אחרים?

ובכן, כמו שכבר אמרנו הטרמיטים נסתרים מהעין. מכיון ובלתי אפשרי לאתר את המושבה שלהם, בה חיים מאות אלפי טרמיטים חייבים לתקוף אותם מכיוון אחר. חשוב להבין שהטרמיטים מתרבים בקצב מסחרחר וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום ההדברות. ראשית כל, אנו מייצרים מעטפת הגנה סביב כל המכללה. המעטפת נוצרת גם במבנים השונים שבתוך המכללה וגם בחוץ בחצר. אחת הבעיות עם חברות הדברה היא בכך שהן מבצעות את תהליך ההדברה בצורה נקודתית איפה שחושדים המדבירים כי שם נמצאים הטרמיטים. לטווח הקצר זה אולי יעיל אבל בטווח הארוך הטרמיטים יחזרו שוב ושוב.

לכן, אנו קודחים חורים בקוטר של 2 מ"מ עם מרווח קבוע בין אחד לשני. לאחר מכן, אנו מחדירים אל תוך החורים הללו את החומר הרעיל שבעצם פוגע במערכת העיכול וכך לאט לאט ממית את כל הטרמיטים. אנו מתחייבים. להדברה מקצועית, יעילה ומעניקים לקהל הלקוחות שלנו 5 שנות אחריות מלאות, ככה שאם אתם חושבים שיש טרמיטים אחרי זמן מה, אנחנו מגיעים ומבצעים שוב את ההדברה ללא עלות.

חושדים שבמכללה שלכם יש טרמיטים? הנה כמה סימנים שיכולים לעזור להבין האם באמת מדובר בטרמיטים

  1. מוצרי עץ נגועים עלולים להתפורר ואפילו לחשוף את הטרמיטים בעצמם.
  2. מוצרי עץ פגועים ישמיעו צליל חלול כאשר נקיש עליהם.
  3. בעזרת מברג ניתן לנסות לחדור אל מוצרי העץ ואם הוא חודר בקלות, זה סימן מובהק להימצאותם שח הטרמיטים.
  4. כנפיים שנשרו במיוחד בעונות המעבר מעידים על הימצואתם של טרמיטים. בתקופה זו, יוצאים הטרמיטים למעוף הכלולות ומשירים את כנפיהם. תעלות או מנהרות של בוץ אשר ממוקמות מהקרקע לאורך הקירות עד לפתחם של משקופים וארונות מעידות גם כן על נוכחות ברורה של טרמיטים באזור.

חושדים שיש אצלכם במכללה טרמיטים? צוות המומחים של אגרנט-ארנון ישמח לסייע לכם, לענות לכם על כל השאלות ולהגיע כמה שיותר מהר לביצוע הדברת טרמיטים.

למה אנחנו?

  • זמינות מיידית והגעה מהירה לאזור.
  • 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים.
  • יחס אישי.
  • שירות בפריסה ארצית.
  • מומחים בהדברת טרמיטים במבנים ציבוריים ובשטחים נרחבים.
  • מקפידים על כל תקנות הבטיחות למען שלומכם ובטחונכם.
  • מחזיקים בכל הרישיונות ועובדים על פי התקן.
  • נענה על כל השאלות בסבלנות וננחה אתכם במטרה למנוע את מכת הטרמיטים הבאה.

צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון 1-700-500-554 ואנחנו בדרך אליכם.