רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים במסעדות

טרמיטים הם חרקים מזיקים הנמנים על מחלקת החרקים. במבט ראשוני אפשר להתבלבל ולהיות בטוחים כי מדובר בנמלה, אבל יש כמה הבדלים ברורים כאשר ההבדל המשמעותי ביותר הוא שטרמיטים יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לרכוש, זאת בניגוד לנמלים.

מדוע?

טרמיטים ניזונים מעץ. הם אוהבים את החומר שנקרא בתוך העץ ונקרא תאית ולכן בכל מקום שיש בו עץ ולא משנה אם מדובר בתקרה, במשקופים, ברצפה או ברהיטים, הסיכוי שהם יופיעו עולה פלאים. בנוסף, הם גם מכרסמים את חוטי החשמל והצינורות שבתוך מערכת האינסטלציה. הם מתרבים בקצב מסחרחר ומטילים ביצים בלי הכרה ככה שמושבות שלהן הנמצאות בדרך כלל מתחת לאדמה יכולות להכיל מאות אלפי טרמיטים.

זו הסיבה, שככל שנקדים את התרופה למכה, ככל שנזהה כי מדובר בטרמיטים בזמן, ככה הסיכוי לנזק יפחת. אם אתם חושדים שיש טרמיטים במסעדה שלכם ואתם לא בטוחים, אנו ממליצים לכם בחום להזמין אותנו לבדיקה בה הצוות המקצועי שלנו יוכל להבין האם אכן מדובר במכת טרמיטים.

מדוע לא כל מדביר הוא מדביר טרמיטים?

הדברת טרמיטים בכלל והדברת טרמיטים במסעדות בפרט הוא תהליך מורכב הדורש ידע, ניסיון ומקצועיות, שכן תהליך ההדברה נעשה בשיטת קידוח, בה מבצעים חורים קטנטנים במשקופים, ברצפה ובקירות במטרה להחדיר חומר רעיל בלחץ גבוה שיסייע להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד. אל חשש, החורים בקושי נראים לעין ולאחר ההדברה אנו סותמים אותם ולא נשאר זכר להדברה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא קודם כל לזהות שאכן יש טרמיטים במסעדה וזו לשמה עבודה של מקצוענים. לחברת אגרנט – ארנון ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום ההדברה כאשר עם השנים פיתחנו שיטה ייחודית שפשוט עובדת ומאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו 5 שנות אחריות. לא כל חברת הדברה רשאית לעשות שימוש בחומר שגורם לחיסול הטרמיטים.

הדברת טרמיטים במסעדות – לאיזה נזק הם יכולים לגרום?

כאמור, הטרמיטים ניזונים מעץ ולכן הם יכולים לגרום לנזק בכל מקום שיש בו עץ. אם במסעדה או בבית הקפה שלכם יש רצפת פרקט מעץ, שולחנות עץ, כסאות עץ, משקופים מעץ, שידות מעץ או כל דבר אחר שמכיל עץ, הם יכולים פשוט לכרסם את הדברים הללו מבפנים ולכן חשוב להיות עירניים ולשים כמה שניתן לב לסימנים.

איך אפשר לזהות טרמיטים?

ובכן, מושבת הטרמיטים נמצאת בחוץ, מתחת לאדמה בעומק של בערך חמישה מטרים. כדי להיכנס פנימה, הטרמיטים מייצרים לעצמם מאין מחילות בוץ שכאלה שדרכן הן בעצם סוללים לעצמם את המסלול בדרך לשלל. דרך נוספת להבין שיש כאן טרמיטים היא כאשר אתם מזהים שאריות של כנפיים שהטרמיטים משילים מעצמם.

קצת על סוג ההדברת טרמיטים במסעדות

תוכלו להישאר במסעדה בזמן ההדברה, אבל כן תצטרכו לפנות אותה מסועדים משום שחייבים להזיז את כל החפצים אל מרכז החדר כדי שנוכל לבצע את הקידוח. מה שבעצם קורה בפועל הוא שאנו מייצרים סוג של מעטפת הגנה סביב כל המסעדה שלכם גם מבפנים וגם מבחוץ. אנו מבצעים קידוח בתוך הרצפה בכל רחבי המסעדה במרחק של כ03 מ"מ מהקירות ו-40 ס"מ מנקודת קידוח אחת לשניה. בסיומו של הקידוח, בעזרת מזרק לחץ מיוחד, ניצור מעטפת רעל שתגן על המסעדה שלכם. החומר נקרא טוטאל והוא בעצם הוא לטרמיטים את מערכת העיכול וכך ממית אותם.

אז אם גם אתם חוששים שהטרמיטים נטפלו למסעדה שלכם, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון 1-700-500-554 ונשמח לענות לכם על כל השאלות.