רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טיפול בטרמיטים בבית – לעשות את זה נכון

לבתים עם כמות גדולה של עץ יש הרבה יתרונותמבחינת עיצוביש משהו ייחודי ומעניין בעץאשר נותן הרגשה של טבעשל חמימות ושל קלילות עיצובית וזרימה טובהרהיטי עץ הם איכותיים ונותנים גם הרגשה ביתית והעץ הוא אינו יקר כמו חומרים אחריםעם זאתאליה וקוץ בה ולעץ יש חסרון אחד גדול – הוא מושך אליו טרמיטים.

הכירו את הנזקהטרמיטים שמזיקים לעץ

הטרמיט הוא זן מסוכן ומזיק של חרקיםאשר ניזונים מעץ וגורמים לנזקים רבים ברחבי הביתהן לרהיטיםהן למשקופיםהן לדקולמעשהלכל מה שעשוי מעץכל מי שיש לו עץ בבית חשוף למתקפת טרמיטים שעלולה להשאיר אותו עם נזקים רבים – הן מבחינה כספית והן מבחינה בטיחותית.

טיפול בטרמיטים בבית מתחיל קודם כל בזיהוי מוקדםהטרמיט דומה מאוד לנמלהאם כי הוא חיוור ובהיר יותרקשה לזהות אותואך כמות מוגברת של חרקים שנראים כמו נמלים זוהי נורת אזהרה אדומההטרמיטים משילים את הכנפיים שלהם בגיל צעיר ולכןאם אתם רואים כנפיים מפוזרות בביתזה גם צריך להיות תמרור אזהרה בולט מאודבנוסףטרמיטים עושים רעש של כרסום וגם מותירים נסורת ליד המקום בו הם מבצעים את זממםכך שעם מעט תשומת לבאפשר לזהות ולגלות אותם.

קשה אך אפשרי

הבעיה הגדולה ביותר עם טרמיטים היא הקושי בהדברה שלהםהקן שלהם נמצא עמוק מתחת לבית והמלכה בדרך כלל מאוד מוגנתעם זאתאיש מקצוע טוב יידע להגיע אל הקן ולרסס אותו בחומרים ספציפיים ואפקטיביים במיוחדיש הרבה אנשים שמבצעים טיפול מונע ומרססים נגד טרמיטים עוד לפני שהם בונים או עוברים למבנהאף אחד לא רוצה לגור בתוך מפגע בטיחותי או לשלם המון כסף על החלפת משקופים ורהיטים בעקבות נזקים בלתי הפיכים.

 תוהים כיצד ניתן להיפטר מטרמיטים בביתאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםמעמידה לרשותכם שיטות הדברה יעילותבטיחותיות ומהירות שתעזורנה לכם להיפטר מסוגים שונים של מזיקיםלרבות מטרמיטיםלפרטים נוספיםצרו קשר בטלפון 1-700-500-554