רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טיפול בתולעי עץ ברהיטים

זיהוי והדברת תולעי עץ ברהיטים

הרהיטים בביתכם החלו להשמיע רעשי נקישות מטרידים, בייחוד בשעות הלילה? ייתכן שאתם סובלים מתולעי עץ או בשמן המדעי יקרונית הרהיטים.

על מנת להיפטר מבעיה אקוסטית זו הפוגמת קשות גם ברהיטי הבית חשוב שתצרו קשר עם חברת אגרנט ארנון בע"מ המתמחה בהדברת תולעי עץ ברהיטים באופן יעיל ומקצועי.

תולעת עץ וזיהויה

אם אתם מתעוררים בלילה מקולות נקישה לא מזוהים יש סיכוי טוב שמדובר ביקרונית הרהיטים הנחשבת למזיק עץ נפוץ ובעייתי באזור הים התיכון.

את הכינוי תולעת עץ קיבלה עקב גלגולה כזחל בגוון צהוב לבן, הדומה לחיפושית עם מפרקים וללא רגליים. בנוסף, היקרונית גם מתגלגלת כביצה, כגולם ובבגרותה היא הופכת למעין חיפושית בגודל הנע בין שניים עשר לשלושים ושניים מ"מ.

החיפושית הבוגרת מטילה את ביציה בתוך עצים יבשים המספקים מקור מזון לזחלים שיבקעו מהן. את רעשי הכרסום של העץ גורם ראשה הקשיח של היקרונית הנוקש בעץ. שלא כמו טרמיטים המפוררים את העץ, תולעת העץ יוצרת בו חורים בקוטר של כארבעה מ"מ.

הדברת תולעי עץ בריטים

שירותי הדברת תולעי עץ ברהיטים שחברתנו מספקת מאפשרים לפתור לצמיתות את הבעיה.
ההדברה עצמה שונה משיטות הדברה של מזיקים אחרים בהיותה עושה שימוש בגז המוחדר אל תוך פריטי הריהוט הנגועים.
אנו מחזיקים ברישיון מיוחד עבורה, מיומנים בביצועה ומקפידים לעשותה תוך שמירה יתרה על כל כללי הבטיחות הנדרשים.

לטיפול בתולעי עץ ברהיטים

לקבלת שירותי הדברה מקצועיים עבור זיהוי וטיפול בתולעי עץ ברהיטים, ולקבלת יעוץ מקצועי ועוד מידע בנושא, השאירו את פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם אגרנט ארנון בע"מ בטלפון 1-700-500-554 או במייל agranat@arnons.com.