רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טיפים להגנה על רהיטי עץ מפני טרמיטים

אחד המפגעים היותר מזיקים לדעתי ולדעת רבים במרחב הביתי ובמרחב הציבורי גם כן הוא הימצאותם של טרמיטים. הטרמיטים אומנם אינם מזיקים לנו בני האדם, אך הם בהחלט משבשים את שגרת חיינו בכך שהם גורמים לנזק רציני ברכוש. הטרמיטים ידועים בתור אוכלי עץ, שממנו הם ניזונים, ועלולים לפגוע בכל חלקה טובה שמכילה עץ בבית שלנו כולל דלתות, שולחנות, כסאות או כל רהיט אחר בבית העשוי מעץ.

לאלו מכם האוהבים עץ ולא מוכנים לשמוע על שום חומר גלם אחר בתוך ומחוץ לבית שלכם חשוב שתדעו כי קיימת סכנת טרמיטים בבית שלכם שככל שיש יותר מרכיבים מעץ בבית שלכם כך הסכנה להימצאותם של טרמיטים עולה אז לכן החלטנו לכתוב עבורכם את המאמר הבא שכולל טיפים להגנה של רהיטי עץ מפני טרמיטים ויעזור לכם להגן את הבית שלכם ועל הרהיטים שלכם.

שימוש בחול מסונן

כאשר אנו מדברים על טיפים להגנה על רהיטי עץ מפני טרמיטים יש לשים דגש על הנושא כבר מהשלבים המאוד ראשוניים של בניית הבית, כלומר שלב השיפוץ או הבנייה. אחר המרכיבים שאנחנו חייבים לבית חדש הוא החול אותו אנו שמים מתחת לרצפת הבית. על אותו חול שאנו מביאים לבית שלנו, או יותר נכון הקבלן מביא לבית שלנו, להיות מסונן ולעבור טיפול נגד חרקים וטרמיטים. כך למעשה אנו מונעים הכנסה יזומה של הטרמיטים אלינו הביתה ומגנים על הרהיטים שבתוך הבית שלנו.

ביצוע הדברה מונעת

במסגרת הטיפים להגנה על רהיטי עץ מפני טרמיטים שאנו נוהגים לתת לכל מי ששואל אותנו על הנושא אנו מאמינים כי הדבר הכי חשוב ונכון לעשות למי שרהיטי העץ בבית יקרים לליבו הוא טיפול מונע נגד טרמיטים. יש לציין כי לאחר הופעת טרמיטים ותחילת תהליך ההדברה יקח לנו בין חודש לארבעה חודשים עד שניפטר באופן סופי מהטרמיטים ולכן טיפול מונע עלול לתת מענה מראש לבעיה. במסגרת הטיפול המונע אנו ממליצים לכם להזמין מדביר מקצועי שיבצע הדברה עוד בשלב השיפוץ או הבנייה של הבית שתכלול מעטפת רעל מסביב לבית שתימנע את הופעתם של הטרמיטים בביתכם.

שימוש בעץ שעבר טיפול נגד טרמיטים

דבר חשוב מאוד נוסף שאנו ממליצים לכם לבדוק במידה ואתם משתמשים בעץ לבניית הבית שלכם הוא לוודא כי אותו עץ שבו תשתמשו עבר טיפול נגד טרמיטים. ממש כמו החול שמגיע אליכם הביתה בשלב השיפוץ מומלץ לוודא כי גם העץ שממנו יבנה הבית שלכם עבר טיפול מונע כנגד הופעה של טרמיטים. עץ שעבר טיפול כזה עלול להיות יקר יותר אך לדעתי בטווח הארוך זה עלול למנוע מכם הרבה בעיות ואי נעימויות שעלולות להיגרם לכם כתוצאה מהופעתם של הטרמיטים בביתכם.